تاکید بر نقش بیشتر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پدافند غیر عامل

نشست بررسی همکاری های مشترک پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پژوهشگاه ICT با حضور روسای پژوهشگاه وکمیته پدافند غیرعامل و مدیران پژوهشکده امنیت برگزار شد.
به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی این نشست پروژه هایی که به سفارش پدافند غیرعامل توسط پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام گرفته بود مورد بررسی قرار گرفت.

یزدانیان رئیس پژوهشگا ه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر نقش مهم پژوهش در حوزه پدافند غیر عامل گفت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی دارد نقش بیشتری در این بخش ایفا کند و از همه امکانات خود برای این کار استفاده خواهیم کرد.

پورابراهیمی رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت نیز در این جلسه گفت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات پروژه های مهمی را به سرانجام رسانده است که نتایج مطلوبی داشته لیکن بایستی اقدامات لازم در خصوص عملیاتی و تجاری سازی آنها نیز صورت پذیرد.

در پایان عنوان پروژه های جدیدی از سوی رئیس کمیته پدافند غیرعامل برای انجام پژوهش آنها در پژوهشکده امنیت معرفی شد، که در جلسات آتی شرح خدمات آنها نهایی خواهد شد.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست