هفته‌های خرید اینترنتی از کرمان آغاز می‌شود

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی اعلام کرد هفته‌های خرید اینترنتی در راستای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی، از استان کرمان کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در راستای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و استفاده از این ظرفیت برای پشتیبانی از کسب‌وکارها و اصناف در استان‌ها و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی در نظر دارد تا از ابتدای اسفند ماه طرح “هفته‌های خرید اینترنتی” را در کشور آغاز کند.

هفته‌های خرید اینترنتی ایران، عنوان رویدادی است که می‌کوشد با فراهم‌سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس‌پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع تر عرضه کنند.

در این راستا اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اعلام کرد هفته‌های خرید اینترنتی از استان کرمان کار خود را آغاز می‌کند و از تاریخ ۲ تا ۸ اسفند ماه در کرمان حضور دارند. کسب‌وکارهایی که عضو اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی هستند، می‌توانند در صورت تمایل و علاقه‌مندی در این رویداد شرکت کرده و خدمات خود را اعم از کالا یا هر محصول دیگری در معرض فروش قرار دهند.

کسب‌وکارها و پلتفرم‌های آنلاینی که در این رویداد حضور می‌یابند باید تسهیلات ویژه و تخفیف مناسب در اختیار کاربران استان خود قرار دهند. اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در نظر دارد این رویداد را در ۳۱ استان برگزار کند و طبق پیش‌بینی این طرح تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد.

در این طرح،‌ هدف این است که به اصناف آفلاین و فیزیکی هم کمک شود تا آنها نیز بتوانند از روند فروش عقب نمانده و با پیوستن به پلتفرم‌های فروشگاه‌های آنلاین اجناس خود را به‌صورت اینترنتی به فروش برسانند، از این‌رو این اتحادیه از پلتفرم‌های آنلاین نیز دعوت کرده تا با کاهش دستمزد و ارائه تخفیف زمینه حضور فروشگاه‌های آفلاین را در پلتفرم‌های آنلاین فراهم کنند تا بتوانند اجناس خود را در این رویداد در استان‌ها با تخفیف به مردم ارائه دهند.

کسب‌وکار ها جهت شرکت در این رویداد می‌توانند به پنل خود در وب‌سایت اتحادیه کسب‌وکار های مجازی مراجعه و ثبت‌نام کنند. همچنین کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ecfestival.ir از خدمات و تخفیف‌های موجود بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست