آی مک بعدی اپل احتمالا نمایشگر بزرگ‌تر از ۲۷ اینچ خواهد داشت

افشاگری ادعا می‌کند مدل بعدی رایانه‌های سری آی مک که با پردازنده‌ی اپل سیلیکون همراه می‌شود، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۲۷ اینچ خواهد داشت.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، یکی از افشاگران تقریبا معتبر با نام l0vetodream، ساعاتی پیش اعلام کرد مدل بعدی آی مک اپل (Apple iMac) قرار است صفحه‌نمایش بزرگ‌تری در مقایسه‌ با مدل‌های فعلی داشته باشد. اپل در حال حاضر آی مک را در دو مدل ۲۱٫۵ اینچ و ۲۷ اینچ به ‌فروش می‌رساند.

این افشاگر مدعی است صفحه‌نمایش آی مک نسل بعد، آن را به بزرگ‌ترین نمونه‌ی ساخته‌‌شده توسط اپل تبدیل می‌کند و بدین ترتیب با آی مک بزرگ‌تر از ۲۷ اینچ مواجه خواهیم بود. شاید اپل بخواهد آی مکی هم ‌اندازه‌ با صفحه‌نمایش رده‌بالای ۳۲ اینچ Apple Pro Display XDR بسازد.

آن‌طور که ۹to5Mac می‌نویسد، انتظار می‌رود مدل جدید آی مک طراحی رادیکال داشته باشد. طراحی فعلی آی مک به تقریبا هشت سال پیش برمی‌گردد و تغییراتی که اپل در سال‌های اخیر در طراحی محصول اعمال کرده است، چندان به چشم نمی‌آید. بر اساس شایعه‌ها، طراحی آی مک بعدی از آیپد پرو ۲۰۱۸ الهام‌برداری می‌شود و بدین ترتیب شاهد محصولی با حاشیه‌ی اندک و کناره‌های تخت خواهیم بود. چند ماه پیش بلومبرگ مدعی شد آی مک طراحی شبیه به Pro Display XDR خواهد داشت.

چندین بار در شایعه‌ها شنیده‌ایم که اپل می‌خواهد نسخه‌ی جدید آی مک ۲۱٫۵ اینچ را با طراحی جدید به صفحه‌نمایش ۲۴ اینچ مجهز کند. در مدل بعدی به‌ لطف کاهش حاشیه‌ی صفحه‌نمایش، شاهد تغییر محسوس ابعاد محصول نخواهیم بود. اپل بیش از یک دهه پیش آی مک ۲۴ اینچ تولید کرده بود؛ البته پیش از استفاده از آلومینیوم در بدنه‌ی آی مک.

انتظار می‌رود مدل جدید رایانه‌های سری آی مک در ماه‌های پیش رو با پردازنده‌ی نسل بعد اپل سیلیکون رونمایی شود. اپل مدتی پیش ‌فروش آی مک پرو و شماری از کانفیگ‌های آی مک ۲۱٫۵ اینچ را متوقف کرد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست