اخبار عمومی

احتمال تغییر مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات

احتمال تغییر مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران قوت گرفت و در همین زمینه شنیده می‌شود مجید صدری و مهدی صفری، جایگاه خود را به مجید سلطانی و ابراهیم محمودزاده خواهند داد.

به گزارش داتیکا به نقل از پیوست، به دنبال تغییرات در ترکیب هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، اکنون شنیده می‌شود در جلسه امروز (۱۸ آذر) هیات مدیره مخابرات ایران، احتمال تغییر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت وجود دارد و در این زمینه مهدی صفری، رئیس هیات مدیره کنونی، جای خود را به ابراهیم محمودزاده خواهد داد. محمودزاده که در دوره‌های پیشین، مدیرعامل صاایران بود، اکنون رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) است. او همچنین ریاست هیات مدیره ایرانسل را در کارنامه خود دارد.

در همین زمینه شنیده می‌شود مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز جای خود را به مجید سلطانی خواهد داد. سردار سلطانی، معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

در ادامه این تغییرات‌ احتمال دارد مجید صدری به جای ساسان جباری، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران شود. او همچنین عضو هیات مدیره همراه اول نیز خواهد شد.

همچنین اسدالله دهناد به عنوان نائب رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران منصوب خواهد شد.

هنوز مشخص نیست موضع دولت در برابر این تغییرات احتمالی، چیست.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست