اخبار عمومی

ارتباط تلفنی مشترکان ۹ مرکز مخابراتی دچار اختلال می شود

ارتباط تلفنی مشترکان ۹ مرکز مخابراتی در تهران به دلیل انجام عملیات کابل برگردان در ۳ روز آینده دچار اختلال می شود.

به گزارش داتیکا به نقل از مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید لطیفی، پاسداران، شهید یزدان پناه، شهید اکبری، پیام نور، شهید ایروانی، شهید رمضانی، شهید محسنیان و توحید از فردا ۱۸ آذرماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۷۵ و۲۶۹۱ در محدوده میدان هروی، میدان عقیلی، خیابان وفامنش، میدان نوبنیاد، خیابان لنگری و در مرکز مخابرات پاسداران با پیش شماره های ۲۲۵۴ الی ۲۲۵۹، ۲۲۷۷ الی ۲۲۷۹، ۲۶۴۷ الی ۲۶۶۵ و ۲۶۶۱ در محدوده خیابان کماسایی به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود.

در همین حال ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید یزدان پناه با پیش شماره های ۴۴۸۰ الی ۴۴۸۸ در محدوده اتوبان های ستاری و آبشناسان و خیابان های زیتون و اشرفی اصفهانی و در مرکز مخابرات شهید اکبری با پیش شماره های ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵، ۷۷۱۱، ۷۷۱۲، ۷۷۹۶، ۷۷۷۸، ۷۷۷۹ و ۷۶۷۹ در محدوده خیابان های درختی و زارع و کوچه های مسجد و شهید حسن جلالی به مدت ۷۲ با اختلال همراه است.

بر اساس این گزارش با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مراکز مخابرات پیام نور، شهید ایروانی، شهید رمضانی، شهید محسنیان و توحید از ساعت ۲۴ امشب به مدت ۵ ساعت دچار اختلال می شود.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست