افتتاح طرح‌های مخابراتی در بیش از ۵ هزار نقطه

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از بهره برداری طرح‌های مربوط به دهه فجر این شرکت در حوزه تلفن ثابت و همراه خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از شرکت مخابرات، افتتاح طرح‌های دهه فجر در بیش از ۵۰۰۰ نقطهآقای محمدرضا بیدخام در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از بهره برداری طرح‌های مربوط به دهه فجر این شرکت در حوزه تلفن ثابت و همراه و به میزان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همه مناطق کشور خبر داد.

وی با تبریک دهه فجر افزود: این طرح‌ها در ۵ هزار و ۲۷۷ نقطه آماده بهره برداری است که شامل ۴۱۶ سایت جدید همراه، ۲ هزار و ۵۷۲ سایت ارتقا یافته و افزایش ظرفیت شبکه دیتا و پورت‌های ADSL , VDSL , FTTH و افزایش شبکه انتقال شامل فیبر نوری شهری، روستایی و بین شهری و افزایش ظرفیت سوییچ‌های نوری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: انجام طرح‌های USO (طرح خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری ارتباطات) در همه مناطق کشور، افزایش ظرفیت باتری و تغذیه نیرو در مراکز مخابراتی و توسعه ساختمان و تأسیسات مراکز مخابراتی از دیگر برنامه هاست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چرا ارائه برخی خدمات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت زمانبر شده است؟ گفت: ضمن عذرخواهی از همه مشتریان، تلاش شرکت مخابرات این است که خدمات مطلوب در حداقل زمان ممکن ارائه شود، اما زمانبر شدن ارائه این خدمات علت‌های متفاوتی دارد، که مهمترین علت آن نبود تطابق میان تعرفه موجود و قیمت تمام شده برخی سرویس‌های تلفن ثابت است که امیدواریم با جلسات متعددی که با شورای عالی رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات داشته ایم تعرفه‌های تلفن ثابت اصلاح و به واقعیت نزدیک شود تا بتوانیم خدمات بهتری را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کنیم.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست