اپل در تدارک معرفی ایرپاد پرو ۲ و نسل سوم آیفون SE در ماه مارس

شنیده‌ها از تصمیم اپل برای رونمایی از هدفون ایرپاد پرو ۲ و نسل سوم آیفون SE در ماه مارس خبر می‌دهند.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، گزارش وب‌سایت Macotakara حاکی از آن است که ایرپاد پرو ۲ مجهز به کیس شارژی با طراحی جدید عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی در خصوص آیفون SE ۲۰۲۱ به بیرون درز نکرده است. بر اساس این گزارش، کیس شارژر ایرپاد پرو ۲ با قطر بدنه ۲۱ میلیمتری، طول ۶۴ میلیمتری و عرض ۵۴ میلیمتری عرضه خواهد شد.

برای درک بهتر این اعداد و ارقام، بد نیست بدانید که کیس مدل موجود ایرپاد ایر با طول ۴۵.۲ میلیمتری و عرض ۶۰.۶ ملیمتری به فروش می‌رسد که با این حساب، شاهد تغییراتی در طراحی و ابعاد کیس شارژر جدید خواهیم بود.

چندی پیش، بلومبرگ با انتشار گزارشی نوشت که نسل جدید آیپد پرو به طراحی کامپکت و جمع‌وجور عرضه خواهد شد به طوری که ظاهری گردتر را به خود خواهد گرفت و راحت‌تر در گوش کاربر فیت می‌شود. در واقع، از لحاظ شکل و شمایل، شباهت بیشتری به هدفون‌های وایرلس سامسونگ. و آمازون پیدا خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید ایرپاد آمازون اکو از طراحی گردی بهره می‌برد و داخل گوش جای می‌گیرد. البته در گزارش بلومبرگ آمده است که استفاده از این طراحی، چالش‌های خاص به خود را دارد. بدین معنی که ممکن است تعبیه قطعات ایرپاد پرو ۲ در یک طراحی کامپکت میسر نباشد.

در خصوص آیفون SE جدید که از آن به عنوان آیفون SE ۳ نیز یاد می‌شود، باید گفت که با استناد به گزارش Macotakara، اپل در حال آماده‌سازی مقدمات معرفی نسل سوم آیفون SE است که احتمالا یک ماه بعد یعنی در ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

اگر این خبر درست باشد، عضو جدید این خانواده دقیقا یک سال پس از عرضه آیفون SE نسل دوم در آوریل ۲۰۲۰، عرضه خواهد شد. طبق آخرین شنیده‌ها، آیفون SE جدید مجهز به نمایشگر بزرگ‌تر ۵.۵ اینچی و طراحی شبیه به آیفون ۸ تولید خواهد شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست