ایسوس مهم‌ترین جوایز European Hardware Community امسال را کسب کرد

امسال نیز پس از انجام بررسی‌های تخصصی توسط رسانه‌های مختلف و تست‌های متفاوت، جدیدترین محصولات حوزه سخت افزارهای دیجیتال زیر ذره‌بین رفتند تا برندگان EHA امسال نیز مشخص شوند. همانند سال‌های گذشته، بار دیگر ایسوس توانسته است تا مهم‌ترین جوایز این مراسم را کسب کند. این مراسم هر ساله بعد از فیلترهایی مشخص و شفاف نشان می‌دهد که کدام شرکت‌های تولید کننده حوزه سخت افزار در میان مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری دارد.

به گزارش داتیکا به نقل از گیم فا، پس از بررسی‌های بسیار در رسانه‌های معتبر اروپایی مانند Tweakers، io-Tech ، HardwareLuxx و KitGuru در دسته‌های مختلف، مجموعا ۲۶ جایزه مهم این مراسم به شرکت ایسوس تعلق گرفت. همچنین، ایسوس در سال ۲۰۲۰ میلادی توانسته است تا نسبت به تمامی دیگر شرکت‌های تولید کننده سخت افزار کامپیوتر، جوایز بیشتری را کسب کند؛ جوایز کسب شده ایسوس در این بخش مربوط به تولید بهترین مادربرد، بهترین کارت گرافیک، بهترین مانیتور، بهترین روتر، بهترین لپ‌تاپ گیمینگ، بهترین کامپیوتر دسکتاپ، بهترین کامپیوترهای ۲ در ۱ و بهترین کامپیوتر کوچک (مینی‌ پی‌سی) می‌شود.

نظر سنجی‌های مصرف کنندگان نیز توسط Hardwareluxx, Cowcotland و Geeknetic که سه رسانه معتبر در اروپا هستند، در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و در نهایت، از میان آراء مردم ۹ دسته از محصولات ایسوس توانستند عنوان محبوب‌ترین محصولات از دید مصرف کنندگان را برای خود کسب کنند. این محصولات شامل دسته‌های بهترین کارت گرافیک، بهترین مادربرد، بهترین مانیتور، بهترین روتر، بهترن لپ‌تاپ، بهترین کامپیوتر دسکتاپ، بهترین کامپیوتر ۲ در ۱ و بهترین مینی پی‌سی می‌شود. طی جایزه‌هایی که ایسوس طی این چند سال دریافت کرده است، توانسته است میان مصرف کنندگان صنعت سخت افزار به برندی مشهور، با افتخار و قابل اطمینان تبدیل شود.

تولید کننده بهترین مادربرد
ایسوس سال‌هاست که به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد در جهان شناخته شده است و طی چندین سال فعالیت با افتخار خود توانسته تا بیش از ۵۸۰ میلیون مادربرد را به فروش برساند. همچنین ایسوس طی شش سال اخیر در مراسم EHA اروپا توانسته تا جوایز بهترین مادربرد را هر سال برای خود کسب کند.

طی سال ۲۰۲۰ میلادی ایسوس فناوری‌های جدید را با مادربردهای خود همراه کرد. ویژگی Ai Overclocking ایسوس با استفاده از هوش مصنوعی، به راحتی کارایی سیستم را افزایش می‌دهد تا با آنالیز خنک کننده و پردازنده نصب شده بر روی سیستم، یک اورکلاک کاملا پایدار اعمال شود. همچنین ایسوس با قابلیت Ai Noise Canceling که صداهای اضافی ناخواسته در زمینه صدای ضبط شده شما مانند زدن کلیدهای کیبرد را حذف می‌کند. افزون بر این، با فناوری ۵-Way Optimization تنها با یک کلیک می‌توانید توسط مادربردهای ایسوس، کارایی سیستم خود را افزایش دهید.

تولید کننده بهترین کارت گرافیک
کارت گرافیک‌های ایسوس با تمام المان‌هایی که دارند توانسته اند تا سطح جدیدی از کارایی و قدرت را با معماری‌های NVIDIA Ampere و AMD Radeon RDNA2 روانه بازار کند.

نسل جدید کارت گرافیک‌های ROG STRIX ایسوس با طراحی و قدرتی بیشتر همراه شدند که در سیستم خنک کننده آنها استفاده از فن‌های سری Axial-Tech دیده می‌شود؛ فن‌های جدید با استفاده از پره‌های بیشتر، مهندسی جدید، دوام بیشتر و توانایی بیشتری برای انتقال هوا به هیت سینک بزرگتر از نسل قبل را دارند. همچنین مهندسی جدید سیستم خنک کننده این سری از کارت گرافیک‌ها، با چرخش معکوس فن وسط سبب جلوگیری از تلاطم هوا می شود. برد مدار چاپی و همچنین بک پلیت با برخورداری از یک دریچه، به سیستم خنک کننده کمک می‌کند.

کارت گرافیک‌های سری TUF Gaming ایسوس از ساختاری مستحکم و سیستم خنک کننده قدرتمندی برخوردار هستند تا قدرت بیشتری را ارائه دهند. ساختار تماما فلزی این کارت گرافیک شامل سه فن قدرتمند Axial-Tech است که با استفاده از دو بلبرینگ، پره‌های بیشتر و یک حلقه به دور فن‌ها باعث افزایش عملکرد سیستم خنک کننده در کارت گرافیک می شود. همچنین با فناوری Auto-Extreme که مربوط به تولید کاملا خودکار کارت گرافیک در یک محیط ایزوله است، دیگر جای نگرانی بابت خطای انسانی در کارت گرافیک‌های ایسوس وجود نخواهد داشت. همچنین کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 3080 ایسوس محصول اول پیشنهادی گوگل برای هدیه دادن است.

تولید کننده بهترین مانیتور
پس از بررسی‌های مختلف بر روی تمامی مانیتورهای ایسوس توسط رسانه‌های معتبر، این سبد از محصولات ایسوس امسال نیز جزو محبوب‌ترین‌های EHA قرار گرفته است. همچنین طی سال ۲۰۲۰ ایسوس اولین نمایشگر ۳۶۰ هرتزی دنیا را تحت مدل ROG SWIFT 360Hz معرفی کرد که در حال حاضر سریعترین نمایشگر گیمینگ است. همچنین در بخشی دیگر، ZenScreen به عنوان بهترین مانیتور قابل حمل دنیا معرفی شد.

تولید کننده بهترین روتر
روترهای ایسوس آماده برای انتقال سریع داده‌های شما بر بستر شبکه بی سیم WiFi با امکاناتی مختلف هستند. نسل جدید روترهای ایسوس با استفاده از فناوری WiFi6 و WiFi6 E سرعت بی‌نظیری را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. افزون بر افزایش پهنای چشمگیر نسبت به روترهای نسل قبل، فناوری‌های انحصاری ایسوس مانند Ai Mesh برای دستیابی به یک شبکه یکپارچه و Ai Protection برای مدیریت شبکه هوشمند در اختیار مصرف کنندگان بوده که به برای راحتی کاربری بیشتر، با یک اپلیکیشن موبایل نیز همراه است.

تولید کننده بهترین مینی پی‌سی
مینی پی‌سی‌های ایسوس با جدیدترین سخت افزارهای روز تعبیه شدند تا نهایت قدرت و کارایی را ارائه دهند؛ این قسمت از سبد محصولات شرکت ایسوس مناسب برای مصارف تجاری، آموزش و اپلیکیشن‌های خانگی است.

سری PN و PB از مینی پی‌سی‌های ایسوس مهندسی شدند تا با برخورداری از قطعاتی قدرتمند و ظاهری مدرن و بروز و اشغال کردن کمترین فضای ممکن از فضای کاری شما، تمام امور شما را با کارایی بالا انجام دهند. در بخش اتصالات نیز بسته به مدل از آخرین درگاه‌های پرسرعت استفاده شده است. همچنین، ASUS Chromebox به عنوان پرفروش‌ترین کروم باکس در بازار جهانی شناخته می‌شود.
افزون بر این، لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس امسال نیز مهم‌ترین جوایز اروپا ۲۰۲۰ را دریافت کردند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست