اخبار عمومی

برگزاری انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در ۲۹ آبان ماه

محمد باقر اثنی عشری درباره جزئیات برگزاری انتخابات نظام صنفی رایانه ای استان تهران توضیحاتی داد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران، نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران صبح امروز با موضوع ششمین انتخابات هیات مدیره و بازرس این سازمان با حضور محمدباقر اثنی‌عشری رئیس سازمان، ناصرعلی سعادت رئیس هیات نظارت بر انتخابات و علی آذرکار دبیر سازمان نصر استان تهران و نمایندگان شرکت‌های همراستا به صورت مجازی برگزار شد.

گفتنی است؛ زمان انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران ۲۹ آبان ماه است.

محمد باقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اظهار کرد: ما نقشی در شکل گرفتن ائتلاف‌ها و … نداریم و برگزاری انتخابات با ما هست.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای افزود: ثبت نام کاندیداها از ۳۱ شهریورماه انجام شده است.

او افزود : ما یک تشکل صنفی اقتصادی هستیم و در همین دوره هم تعداد زیادی از افراد شرکت های استارتاپی، جذب سازمان شده‌اند و در حال حاضر هم برخی کاندیدا از شرکت‌های استارتاپی هستند.

اثنی عشری با بیان اینکه ما بزرگترین رویداد فناوری کشور را به نام الکامپ برگزار می‌کنیم گفت: کاندیداهای خانم هم در این دوره انتخابات شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه بیان کرد: نتایج انتخابات تا ساعت ۲۰ پنجشنبه ۲۹ آبان ماه اعلام می‌شود و تا ۴۸ ساعت فرصت اعتراض برای کاندیدا وجود دارد.

او گفت: هفته بعد از انتخابات جلسه دوره ششم هیات مدیره را خواهیم داشت و هیات مدیره ششم از ۲ هفته بعد می‌تواند کار خود را شروع کند.

گفتی است؛ در استان البرز ۴۸ درصد افزایش مشارکت در انتخابات وجود داشته است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست