دبیر سندیکای صنعت مخابرات: شرکت مخابرات ایران اپراتور محوری بازار ارتباطات کشور است

رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات با اظهار اینکه هم اکنون بیش از ۸۰ درصد تولیدات صنعت مخابرات توسط تامین کنندگان داخلی انجام می شود، بیان کرد: حمایت های منطقی و تعرفه ای از اپراتور محوری بازار ارتباطات کشور موجب رشد و بلوغ صنعت مخابرات و بازار ICT کشور می شود.

به گزارش داتیکا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، فرامرز رستگار با اعلام اینکه تولید داخل اکنون موتور محرک صنعت مخابرات است افزود: حمایت های رگولاتوری و حاکمیتی از شرکت مخابرات سبب رقابتی تر شدن بازار و گسترش آن است، چرا که این شرکت با اینکه خصوصی شده،همچنان اپراتور محوری مخابرات کشور است.

وی افزود:تعامل سندیکا با مخابرات در حد عالی است و با هم افزایی بیشتر و قوی تر شدن مجموعه مخابرات ، این ارتباط کامل تر نیز خواهد شد.

رستگار با تاکید برنقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در رشد اقتصادی کشور گفت: ICT حقیقتا و بدون تعارف پیشران توسعه به خصوص در کشور ما است و در این شرایط نگاهی گذرا به نحوه پیش رفتن کار کشور در دوران کرونا و نقش ارتباطات و مخابرات در این امر به وضوح گواه این اهمیت و لزوم حمایت کافی و علمی از کل بازار به ویژه اپراتور محوری یعنی شرکت مخابرات ایران است.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست