رشد ۹درصدی سهم بازار، افزایش ۶۶ درصدی آرپوی ADSL و افزایش ۲۷درصدی کاربران فعال شرکت مخابرات

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران از رشد ۹ درصدی سهم بازار اینترنت خانگی مخابرات، افزایش ۶۶ درصدی رشد سرانه درآمد به ازای هر مشترک (ARPU) مشترکین ADSL مخابرات و رشد ۲۷ درصدی مشتریان فعال (اکتیو یوزر) تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از آزانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سید مجید صدری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ‌کمپین‌هایی که در طول سه سال گذشته در شرکت مخابرات داشتیم تغییرات خوبی را در سهم بازار، آرپو و مشتریان فعال به دنبال داشت.

صدری گفت: اجرای سه کمپین غزال، رنگین‌نت و ماندگار به همت معاونت تجاری، باعث شد بتوانیم سهم بازار اینترنت خانگی را از ۵۲ درصد در سال ۹۷ به ۶۱ درصد در دی ماه ۹۹ افزایش دهیم.

عضو فعلی هییت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: علاوه بر این طبق نتایج گزارش عملکرد در این مدت، در آرپوی ADSL از انتهای سال ۹۶ تاکنون، ۶۶ درصد رشد داشتیم و همه این تغییرات در پی افزایش مشتریان فعال و تغییر روند از کاهشی به افزایشی بوده که از ابتدای سال ۹۸ تاکنون به رشد ۲۷ درصدی در مشتریان فعال دست یافتیم.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست