اخبار عمومی

سامانه ۱۹۵ راهی برای ثبت شکایت از خدمات ارتباطی

برای ثبت هرگونه شکایت از خدمات ارتباطی کافی است به سامانه ۱۹۵ مراجعه و به سرعت پاسخ آن را دریافت کنید.

به گزارش داتیکا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهل و چهارمین قسمت از ویدیوهای ایران هوشمند راه انداری سامانه ۱۹۵ برای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی از خدمات ارتباطی را موردبررسی قرار داده است.

سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.

مشترکان و کاربران خدمات ارتباطی از سه طریق؛ تارنمای  https://195.cra.ir/، تلفن گویای ۱۹۵ و صندوق پستی ۱۶۳۱۵-۱۹۵به این سامانه دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست