سامسونگ هم با بهانه دغدغه زیست محیطی شارژر را از جعبه گوشی‌ها حذف می‌کند

سامسونگ به‌تدریج شارژر و هدفون را از جعبه‌ی گوشی‌های آینده خود حذف خواهد کرد. ‌غیر از خانواده‌ی گلکسی اس ۲۱، گوشی‌های فعلی همچنان با شارژر عرضه می‌شوند.

به گزارش داتیکا به نقل از زومیت، سامسونگ اعلام کرد که گوشی‌های آینده‌ی این شرکت بدون شارژر به بازار عرضه خواهند ‌شد؛ مشابه همان اتفاقی که برای سری گلکسی اس ۲۱ رخ داد. البته کلماتی که سامسونگ به ‌کار برده است، باعث می‌شود کمی آزادی عمل داشته باشد.

براساس گزارش ورج به ‌نقل از جلسه‌ی پرسش و پاسخ با محوریت حذف هدفون و شارژر از جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی، سامسونگ اعتقاد دارد حذف تدریجی لوازم جانبی از جعبه‌ی گوشی‌ هوشمند می‌تواند در نهایت باعث شود این محصولات زیست‌پایشی‌تر باشند. این پاسخ سامسونگ به‌طور ضمنی اعلام می‌کند شماری از گوشی‌هایی که این شرکت در آینده به بازار می‌فرستد، بدون شارژر و هدفون در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت؛ اما شماری از آن‌ها ممکن است دارای این لوازم جانبی باشند.

برند گلکسی سامسونگ صرفا محدودبه گوشی‌ هوشمند رده‌بالا نیست و محصولات متعددی را شامل می‌شود؛ از گوشی‌های تاشدنی گرفته تا گوشی‌های مخصوص کاربرانی با بودجه‌ی محدود. سامسونگ هوشمندانه از کلمات استفاده کرده است تا همچنان بتواند شارژر و هدفون را درون جعبه‌ی شماری از گوشی‌های جدیدش قرار بدهد.

سامسونگ در جعبه‌ی گلکسی نوت ۲۰ اولترا از شارژر استفاده می‌کند

شاید سامسونگ شارژ و هدفون را در جعبه‌ی گوشی‌های ارزان‌تر قرار بدهد تا افرادی که به‌ دنبال تجربه‌ی جدیدترین فناوری‌ها در گوشی‌های مدرن نیستند، تمایل بیشتری به تهیه‌ی آن‌ها داشته باشند. اما حذف «تدریجی» لوازم جانبی از جعبه‌ی گوشی‌ هوشمند بدین معنی است که کم‌کم به ‌سمت آینده‌ای قدم برمی‌داریم که هیچ ‌یک از گوشی‌های جدید با شارژر و هدفون همراه نخواهد بود.

اپل پیش‌تر اقدام مشابهی انجام داد و شارژر و هدفون را از جعبه‌ی آیفون ۱۲ حذف کرد؛ اما شارژر را از جعبه‌ی تمامی گوشی‌های دیگری که در حال حاضر می‌فروشد نیز حذف کرده است. به ‌نظر نمی‌رسد سامسونگ چنین اقدامی انجام بدهد. با مراجعه به صفحه‌ی رسمی گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۱۰ می‌بینیم که این گوشی‌ها با شارژر در جعبه همراه هستند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست