اخبار عمومی

سخنگوی شورای نگهبان: مخالفتی با انتخابات الکترونیکی نداریم

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: انتخابات الکترونیکی را تا آنجا که زیرساخت‌ها اجازه داده، وزارت کشور پیگیری کرده و مراحل زیاد و پایانی آن انجام می‌شود و ما مخالفتی نداریم.

به گزارش داتیکا به نقل از آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، عباسعلی کدخدایی در نشستی که هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک و اعلام آمادگی وزارت کشور در این رابطه و رایزنی شورا در این زمینه ضمن بیان مطلب فوق گفت: من قبلا اعلام کردم امسال ما علاوه بر سلامت انتخابات که وظیفه اصلی‌مان است وظیفه دیگری هم داریم و آن هم سلامت مردم است.

او افزود: همه دستگاه‌ها و شورای نگهبان همت می‌کنند و تا آنجایی که ممکن است براساس پروتکل‌های بهداشتی، انتخابات را به نحوی برگزار کنند که کمترین آسیب به مردم برسد.

کدخدایی گفت: کارگروه‌هایی در این زمینه تشکیل شده و هماهنگی‌هایی صورت می گیرد البته برخی مطالب که مطرح می‌شود نیازمند قانون است و باید قانون را اصلاح کنیم.

او افزود: هنوز فرصت هست و آنچه که به شورا و وزارت کشور مربوط است و به قانون نیاز ندارد را انجام می‌دهیم مانند اینکه شعب را افزایش دهیم و افراد بیشتری را بر سر صندوق‌ها داشته باشیم از جمله تدابیری است که انجام خواهد شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست