سرویس مرکز تلفن مجازی برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی به‌صورت دورکار

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با ارائه سرویس مرکز تلفن مجازی، این امکان را برای پرسنل شرکت‌ها فراهم کرده است که به صورت دورکاری تماس‌های تلفنی سازمان خود را پاسخگو باشند.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، محمد حق‌بین، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان این‌که این شرکت در سه دپارتمان ویپ و شبکه نرم‌افزار و پردازش تصویر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از سال ۹۱ فعالیت می‌کند، در ادامه اظهار کرد: یکی از محصولات این شرکت یک مرکز تلفن مجازی است که امکانات لازم یک کسب و کار را برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن مرکزی فراهم می‌کند.

وی در ادامه توضیح داد: مرکز تلفن مجازی ما این امکانات را بدون نیاز به خرید تجهیزات و محل نگهداری تأمین می‌کند و این امکان فراهم می‌شود پرسنل شرکت‌ها به صورت دور کاری تماس‌های تلفنی سازمان خود را پاسخگو باشند.

مدیر عامل این شرکت افزود: مرکز تلفن مجازی ما با پشتوانه بیش از ۱۰ سال تجربه فنی و رونمایی پس از ۳ سال توانسته است در این حوزه به عنوان اصلی‌ترین مراجع ارائه‌دهنده این سرویس نقش‌آفرینی کند، اما متأسفانه نبود قوانین لازم و عدم آشنایی صاحبان کسب و کار با این قبیل فناوری‌ها از مهم‌ترین مشکلات این کسب و کار است.

حق‌بین، تحریم‌ها را فرصتی دانست که در آن زمان سرویس‌دهنده‌های بزرگ جهانی در حوزه خدمات ابری تلفن امکان سرویس‌دهی نداشته باشند، در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع جدای از امکان تولید گروه‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های مرکز تلفن ابری از خروج داده‌های ارتباطی کسب و کار به خارج از کشور هم جلوگیری کرد.

وی درباره محدویت‌های کرونایی هم گفت: محدودیت‌های کرونا و ماهیت ابری این سرویس برای کسب و کارها این امکان را به وجود آورد که پاسخ‌دهندگان از هر کجا و هر تلفنی بتوانند پاسخگوی تماس‌های تلفنی سازمان خود باشند.

مدیر عامل این شرکت ادامه داد: مرکز تلفن مجازی می‌تواند به عنوان پلتفرمی برای پاسخگویی به مشتریان تمام کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها به صورت تلفنی باشد.

حق‌بین یادآور شد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌تواند تسهیلات لازم برای استفاده از این سرویس جهت پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد شتابدهندگان و … به بهبود فضای کسب و کار کشور کمک شایان توجهی را بکند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات هم می‌تواند با حمایت جهت پایداری ارائه این سرویس و ایجاد شرایط قانونی در ماندگاری ارائه سرویس‌های این‌چنینی کمک ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر عامل این شرکت با بیان این که ما با سرویس مرکز تلفن مجازی و سامانه مدیریت و تجمیع اطلاعات ترافیکی در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌های نوآورانه (تلکام ۹۹) در غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران حضور یافتیم، تصریح کرد: مهم‌ترین حمایت از کسب و کارها توسط تیم‌های مجری آن کسب و کار صورت می‌گیرد، تلاش‌های بی‌وقفه تیم ما هم توانسته است بسیاری از کاستی‌های این حوزه را برطرف کند.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست