سید جمال هادیان در توئیتر منتشر کرد؛ اتهامات آذری جهرمی در دادسرای فرهنگ و رسانه چه بود؟

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در توئیتی اتهامات آذری جهرمی را که در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح شد اشتراک گذاری کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با انتشار توئیتی، لیستی را از اتهامات محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران که پای او را به دادسرای فرهنگ و رسانه باز کرد با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

گفتنی است؛ چندی پیش گفت و شنود‌هایی درباره احضار آذری جهرمی به دادسرای فرهنگ رسانه و مطرح شدن اتهاماتی درباره او فضای مجازی را پر کرد؛ شنیده‌ها حاکی از آن بود که وی به دلیل عدم اجرای حکم قوه قضائیه برای فیلتر ایسنتاگرام به دادسرا احضار شده است. هادیان در توئیت قبلی خود موضوع بازجویی وزیر ارتباطات در دادسرای مذکور را مطرح کرده و اعلام کرد که او با قرار التزام آزاد است.

اتهامات آذری جهرمی در دادسرای فرهنگ و رسانه چه بود؟

در ادامه توئیت منتشر شده توسط رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و لیست اتهامات آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید:

” دادستان محترم کل کشور گفته‌اند: اتهام وزیر ارتباطات صرفا استنکاف از دستور قضایی فیلتر اینستاگرام نیست. برخی اعمال محدودیت‌های دیگر هم ابلاغ و اجرا نشده است. ایشان در صحبتهایشان از شکایات متعدد نام بردند. برای تنویر افکار عمومی، فهرست شکایات به شرح تصویر زیر است. “

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست