اخبار عمومی

صدرنشینی شرکت های فناوری در لیست با ارزش ترین برندهای ۲۰۲۰

گزارش بهترین برندهای جهانی ۲۰۲۰ توسط «اینتربرند» منتشر شد. در این مطلب به معرفی باارزش‌ترین برندهای دنیا در سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم.

به گزارش داتیکا به نقل از آنا، بر اساس گزارش بهترین برندهای جهانی ۲۰۲۰ که اخیراً توسط «اینتربرند» منتشر شده است، شرکت اپل با برآورد ۳۲۲,۹ میلیارد دلار بیشترین ارزش را دارد و در صدر جدول قرار گرفته است. رتبه دوم متعلق به شرکت آمازون است. جف بزوس (مدیرعامل این شرکت) توانست ارزش برند خود را نسبت به سال گذشته ۶۰درصد افزایش دهد و اکنون ۲۰۰.۶ میلیارد دلار ارزش دارد. مایکروسافت نیز با ۱۶۶ میلیارد دلار در رده سوم قرار دارد. پس‌ازآن گوگل با ۱۶۵.۵، سامسونگ با ۶۲.۲، کوکاکولا با ۵۶.۸، تویوتا با ۵۱.۵، مرسدس بنز با ۴۹.۲، مک‌دونالد با ۴۲.۸ و دیزنی با ۴۰.۷ میلیارد دلار در رده‌های چهارم تا دهم باارزش‌ترین برندهای جهان قرار دارند.

همان‌طور که در فهرست مشخص است، شرکت‌های فناوری ۵ برند اول جهان را تشکیل داده‌اند.

البته شیوع ویروس کرونا روی ارزش شرکت‌ها تأثیر قابل‌توجهی داشته و در ۱۲ ماه گذشته اینستاگرام به رتبه ۱۹، یوتیوب به رتبه ۳۰، و زوم به رتبه ۱۰۰ رسیده‌اند که نشان‌ می‌دهد برندهای رسانه‌ای و ارتباطی وضعیت خوبی داشته‌اند.

خودروسازی تسلا با ارزش تجاری ۱۲,۷۸۵ میلیون دلار، که آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در جدول بهترین برندهای جهانی ظاهر شده بود، بار دیگر در رتبه ۴۰ قرار گرفت.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست