مدیر عامل ایرانسل مطرح کرد؛ اینترنت موبایل در تمام دنیا لوکس و گران است

مدیر عامل ایرانسل درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نرخ بالای اینترنت موبایل توضیح داد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن عباسی آرند، مدیر عامل ایرانسل، در پاسخ به زیاد بودن تعرفه بالای اینترنت برای معلمان و دانش آموزان گفت: سرعت اینترنت خانگی ما در ایران به نسبت اینترنت موبایل، پایین است و البته باید بدانیم که اینترنت موبایل در تمام کشورها یک اینترنت لوکس و گران است. ما در ایران روی اینترنت موبایل خیلی خوب کار کردیم و کیفیت و کیمت را ارتقا دادیم.

عباسی آرند بیان کرد: دسترسی به اینترنت ثابت برای خانواده ها از لحاظ سرعت خوب نیست. استفاده از فیبر نوری باعث سرعت بالا و کیفیت بالا می‌شود اما ما در ایران هنوز داریم از سیم قدیمی استفاده می‌کنیم. البته شرکت مخابرات و ارائه دهندگان در تلاش برای توسعه این زیرساخت‌ها هستند اما هنوز سرعت کمی داریم. به همین دلیل است که تصور می‌شود اینترنت موبایل تعرفه بالایی دارد.

وی افزود: در رابطه با معلمین هم که برای بحث آموزش نیاز داشتند از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند نیاز به اینترنت داشتند و در همین راستا یک بسته ۲۰ گیگ هدیه به آن‌ها داده شد اما دانش آموزان چون وزارت آموزش و پرورش برنامه شاد را برای آن‌ها معرفی کرد ایرانسل برنامه شاد را رایگان کرد. هنوز مدرسه‌های دیگری هم هستند که از برنامه‌های دیگری به غیر از برنامه‌های شاد استفاده می‌کنند که ما پلت‌فرم دانا پلاس را در همین راستا معرفی کردیم که برای مدرسه‌ها با نرخ تعرفه‌ای وپایین‌تر استفاده می‌شود.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست