موتورولا با گوشی جدید مخصوص سلفی وارد می شود

شرکت آمریکایی موتورولا گوشی های جدیدی را اوایل این هفته به بازار تلفن های همراه معرفی کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت موتورولا تلفن هوشمند جدیدی را به نام Moto G20 روانه بازار می‌کند که به گوشی مخصوص سلفی معروف است.

این شرکت اعلام کرد که این گوشی با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ تازه سازی تصویر ۹۰ هرتز ارائه می‌شود. این گوشی جدید شامل یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه است که از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز زاویه باز ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی برای محاسبه عمق میدان و عکس‌های ماکرو تشکیل شده است. همچنین در پشت اسکنر اثر انگشت وجود دارد. در داخل گوشی پردازنده T700 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد که با کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل افزایش است. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اندروید ۱۱ به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند.

دو گوشی جدید
اوایل این هفته، شرکت آمریکایی موتورولا دو تلفن هوشمند جدید Moto G60 و Moto G40 Fusion خود را با سیستم عامل اندروید ۱۱ روانه بازار کرد. این شرکت توضیح داد که تلفن Moto G40 Fusion با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی + FHD با نرخ تازه سازی بالا ۱۲۰ هرتز، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سه گانه در پشت با وضوح لنز اصلی خود ارائه می‌شود. از ۶۴ مگاپیکسل، و یک لنز زاویه باز از ۸ مگاپیکسل، و لنز سوم به محاسبه داده‌های عمق با وضوح ۲ مگاپیکسل اختصاص یافته است.

گوشی‌های جدید موتورولا متکی به پردازنده Snapdragon 732G مجهز شده که دارای ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است. باتری ظرفیت نسبتاً زیادی دارد و از طریق USB Type C می‌تواند تا ۲۰ وات شارژ شود.

گوشی Moto G60 از نظر جزئیات تقریباً شبیه به دیگر سری‌های ساخته شده است و تفاوت‌های عمده‌ای در تنظیم دوربین دارد. این گوشی در قسمت پشت به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده، در حالی که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست