نمایشگاه مجازی تجهیزات بومی شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی شد

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی نمایشگاه مجازی دستاوردهای بومی سازی تجهیزات پیشرفته شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا فرنقی زاد گفت: در نمایشگاه مجازی مذکور، شرکت های حاضر در نمایشگاه دستاوردهای بومی شبکه ملی اطلاعات، به معرفی محصولات خود پرداخته‌اند.

وی گفت: نمایشگاه دستاوردهای بومی شبکه ملی اطلاعات در روزهای ۲۴ و۲۵ شهریور ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و سندیکای صنعت مخابرات ایران برگزار شد؛ هم اکنون نیز نمایشگاه مجازی این دستاوردها در سایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بخش نمایشگاه مجازی به نشانی http://www.itrc.ac.ir/node/۵۶۹۶۳ در دسترس است.

فرنقی زاد افزود: با توجه به اینکه به دلیل شرایط کرونا امکان حضور بازدیدکنندگان عمومی در نمایشگاه دستاوردهای بومی شبکه ملی اطلاعات وجود نداشت، به منظور آشنایی متخصصین و فعالین حوزه با دستاوردهای ارائه شده، نمایشگاه مجازی این رویداد راه اندازی شده است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه مجازی ۵۶ شرکت حاضر در رویداد مذکور که در حوزه‌های پایانه ها، دسترسی، انتقال نوری، رادیو/ آنتن، رابط شبکه، لبه/هسته و سامانه ها و شبکه های اختصاصی فعالیت می‌کنند، در یک ویدیوی تصویری، شرح خدمات خود را ارائه کرده اند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست