وزیر ارتباطات اعلام کرد: اینترنت پرسرعت در دسترس مردم دشتیاری و روستاهای اطراف قرار می گیرد

آذری جهرمی در بازدید میدانی از روستاهای شهرستان دشتیاری از تجهیز مناطق این شهرستان به ۲۰۴ کیلومتر فیبرنوری خبر داد.
به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه های خود در استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز در روستای بسوت بخش باهو کلات حضور یافت و به صورت میدانی در جریان مشکلات ارتباطی این روستا و روستاهای اطراف قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این دیدار که با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل ایرانسل و نماینده مردم دشتیاری انجام شد، به اهالی این روستا قول داد تا دو هفته آینده از طریق شرکت ایرانسل این روستا و روستاهای اطراف به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کنند. اهالی این روستا و روستاهای اطراف که در این دیدار مشکلات دیگر خود مانند نبود جاده مناسب و آب را مطرح کردند.

آذری جهرمی بعد از این دیدار در روستای ساندک زهی از بخش پلان حضور یافت. وزیر ارتباطات در پایان دیدار خود در این روستا با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز جلسه ای برای جمع بندی برنامه ها با اپراتورها دارد، گفت: بعد از جمع بندی ها کل برنامه زمانبندی به صورت آنلاین قابل دسترسی می شود.

وی افزود: چند روستای شهرستان دشتیاری تا ۲ هفته آینده توسط ایرانسل به اینترنت پرسرعت متصل می شوند. ۲۰۴ کیلومتر فیبر نوری نیز در منطقه دشتیاری کشیده می شود که مشکلات ارتباطی این منطقه را به صورت اساسی حل می کند.

او در پایان بیان داشت: در این منطقه ۱۳۰ کیلومتر فیبر هوایی وجود داشته که به زمین منتقل می شود و به ۷۴ کیلومتر نیز فیبر نوری جدید نیز مجهز می‌شود.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست