پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی در سراسر کشور رونمایی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از یکپارچه سازی پرتال خدمات دهی مخابرات در مناطق مخابراتی در سراسر کشور با هدف مدیریت متمرکز در ارائه خدمات به کاربران خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از خبرگزاری مهر، مجید سلطانی اظهار داشت: همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و به منظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچه سازی در سراسر کشور و کاهش هزینه ها، با تلاش های انجام شده، تمام پرتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و به عنوان بخشی از این پرتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.

وی افزود: بر اساس فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف شرکت مخابرات، پرتال اصلی شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ، در اختیار تمام مشتریان و مخاطبان در سراسر کشور قرار دارد و با تجمیع ارائه خدمات در پرتال اصلی شرکت مخابرات، پرتال های مناطق با دامنه استان خود به معرفی و بارگذاری مطالب مورد نظر می پردازند.

سلطانی گفت: به عنوان مثال پرتال مخابرات منطقه تهران با آدرس tehran.tci.ir در اختیار مشتریان تهرانی است و در تمام مناطق نیز ، با افزودن نام استان به دامنه tci.ir، امکان دسترسی به پرتال منطقه فراهم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: همچنین به منظور دسترسی راحت تر، فهرست تمام پرتال های مناطق در صفحه اصلی پرتال شرکت مخابرات ایران در بخش پرتال مناطق مخابراتی قرار گرفته و مشتریان به سهولت می توانند به این پرتال ها مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی تصریح کرد: با رونمایی از پرتال یکپارچه مناطق مخابراتی، علاوه بر کاهش هزینه ها در بخش های مختلف، تمام خدمات و سرویس های ارائه شده در پرتال های استانی به پرتال اصلی شرکت مخابرات ایران منتقل شده و مشتریان در سراسر کشور میتوانند با استفاده از درگاه واحد www.tci.ir و بخش ها و زیرمنوهای مختلف آن، خدمات مورد نیاز خود را در تمام بخش ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و دیگر سرویس ها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کنند.

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست