چهار روستا در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از متصل شدن روستاهای نیاب، باغ سنگی، مودعلیا و چشمه رج شهرستان سربیشه به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران، چهار سایت تامین تلفن خانگی در چهار روستای شهرستان سربیشه به تکنولوژی نسل سوم همراه ارتقاء یافت.

 

مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با برگردان سایت‌های تلفن خانگی روستایی شرکت کوه نور به شبکه ایرانسل، این عملیات در چهار سایت روستا‌های نیاب، باغ سنگی، مودعلیا و چشمه رج شهرستان سربیشه نیز انجام شد و سایت‌های تلفن خانگی این روستا‌ها به تکنولوژی نسل سوم همراه تجهیز شدند.

 

وی افزود: با ارتقا تکنولوژی این چهار سایت روستایی، ۱۳۰ خانوار ساکن در این روستا‌ها از خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.

 

براساس این گزارش، روستا‌های نیاب، باغ سنگی، مودعلیا و چشمه رج شهرستان سربیشه از سال ۱۳۹۰ از محل طرح خدمات عمومی اجباری فاوا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تلفن خانگی بهره‌مند شده اند و طی سال جاری با برگردان سایت‌های منصوبه در این روستا‌ها به شبکه ایرانسل از سرویس نسل سوم همراه برخوردار شده‌اند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست