چگونه اکانت اسپاتیفای خود را حذف کنیم؟

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که دیگر نیازی به اسپاتیفای ندارید، این امکان وجود دارد که اکانت اسپاتیفای خود را حذف کنید اما این قابلیت فقط از طریق مرورگر اینترنت وجود دارد و با استفاده از ایلیکیشن امکان‌پذیر نیست.

به گزارش داتیکا به نقل از  آی‌تی ایران، قبل از پاک کردن اکانت، در نظر داشته باشید؛ امکان لغو اشتراک بدون حذف اکانت هم وجود دارد. همچنین بهتر است بدانید که حذف اکانت موجب پاک شدن تمامی پلی‌لیست‌ها و موزیک‌های مورد علاقه شما می‌شود.

نحوه پاک کردن

ابتدا به صفحه تماس با پشتیبانی مشتریان (Contact Costumer Support) بروید. مطمئن شوید با همان اکانتی وارد شده‌اید که قصد حذف آن را دارید.

 

۱- روی گزینه اکانت کلیک کنید.

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را پاک کنیم

۲- گزینه «I want to Close my account» را انتخاب کنید.

۳- تعیین کنید که قصدتان حذف اکانت است یا لغو اشتراک. در صورت تمایل به حذف اکانت گزینه مشکی رنگ «close Account» را انتخاب کنید.

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را حذف کنیم

۴- در اینجا صفحه‌ای باز می‌شود که پیغام «We’re sad you want to leave us» بر روی آن نمایش داده شده است و پروسه ۵ مرحله‌ای حذف اکانت از اینجا آغاز می‌شود. گزینه آبی رنگ «Continue» را انتخاب کنید تا مراحل اجرا شوند.

۵- در صورتی که با اکانت درستی وارد شده‌اید، گزینه «Continue» را انتخاب کنید.

۶- اسپاتیفای در این مرحله به شما هشدار می‌دهد که در صورت ادامه دادن، تمامی فالوورها و پلی‌لیست‌های شما حذف می‌شوند. با تیک زدن گزینه پیش رو، شما تایید می‌کنید که از عواقب این کار مطلع هستید. حالا گزینه Continue را انتخاب کنید.

۷- در صفحه بعدی هم گزینه Continue را انتخاب کنید. در اینجا یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که حاوی پیام تایید حذف اکانت شما است.

۸- وارد ایمیل‌تان شده و روی لینک داخل ایمیل دریافتی کلیک کنید. اعتبار این لینک ۲۴ ساعت خواهد بود.

عملیات حذف اکانت اسپاتیفای شما با موفقیت انجام گرفت.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست