یادگیری ماشین و هوش مصنوعی چگونه بر مشاغل آینده تأثیر می‌گذارد؟

چگونگی آینده هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و تاثیر آن بر زندگی انسان‌ها را مشاهده می کنید.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،طبق پیش‌بینی‌های جدید Forrester Research، تا سال ۲۰۲۱ از هر چهار شرکت آینده‌نگر، یک هوش مصنوعی را به مرزهای جدید مانند جلسات هولوگرافی برای کار از راه دور و تولید شخصی بر اساس تقاضا هدایت می‌کند. حتی امروز همه ما ناخودآگاه از یادگیری ماشین در زندگی روزمره خود استفاده می‌کنیم. آرزوی سفر دارید؟ نقشه‌های مجهز به هوش مصنوعی پاسخ نیاز شما است. آیا می‌خواهید در خانه بمانید و در عین حال اجتماعی باشید؟ فیس‌بوک و اسنپ چت به کمک شما می‌آید. یک دامنه نوپا که تقریبا ۶۰ سال قدمت دارد، عملکرد انسان و ماشین را تغییر داده است.

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی چگونه بر مشاغل آینده تأثیر می‌گذارد؟

هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۰، ۲/۳ میلیون شغل ایجاد خواهد کرد. گارتنر می‌گوید، هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۰ برای ایجاد مشاغل بیشتر از آنچه از بین می‌برد، شغل ایجاد می‌کند. صنایع آماده فناوری امروز از هوش مصنوعی برای مشاغل خودکار که بسیار تکرار پذیر هستند استفاده می‌شود، جایی که مقادیر زیادی از مشاهدات و تصمیمات برای الگوها قابل تحلیل است. برای حفظ ارتباط و اطمینان از موقعیتی غیرقابل تعویض در صنعت خود، داشتن مهارت و آگاهی از آخرین گرایش‌ها و فناوری‌ها بسیار مهم است. اولین قدم برای انجام این کار، پیگیری برنامه‌های آنلاین است که به شما امکان می‌دهد در حین یادگیری کار کنید.

بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که فقط گوش دادن به سخنان اساتید نیمه فکر در هنگام پرهیز از یک زبانه موازی باعث قطع آن نمی‌شود. برنامه‌ای که برای دنبال کردن انتخاب می‌کنید باید مانند هر دانشگاه آفلاین دیگری که می‌روید دقیق و جذاب باشد. شرکت upGrad بزرگترین شرکت آموزش عالی آنلاین هند، با دانشگاه‌های برتر ملی و جهانی مانند IIIT Bangalore ، IIT Madras و دانشگاه لیورپول جان مورس همکاری کرده است تا برنامه‌های آنلاین یادگیری ماشین را به متخصصان فعال ارائه دهد. این برنامه‌ها صد درصد آنلاین هستند و مطالعات و پروژه‌های موردی مربوط به صنعت را شامل می‌شوند.

آینده یادگیری ماشین و هوش مصنوعی چیست؟

به لطف بهترین مطالب در کلاس و سخنرانی‌های زنده رهبران صنعت، به زبان آموزان این امکان را می‌دهد تا دانش عملی را همراه با درک نظری به دست آورند. بر اساس علاقه خود، می‌توانید فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید؛ چه دیپلم PG، چه یک گواهینامه پیشرفته یا یک مدرک کارشناسی ارشد باشد. شرکت upGrad با مشاوره فردی از رهبران صنعت و کمک شخصی از مربیان دانشجویی اختصاصی، اطمینان می‌دهد که هر زبان آموز به محض فارغ‌التحصیلی در زمین کار می‌کند.

اگرچه همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بر میلیون‌ها شغل در سراسر جهان تاثیر می‌گذارد، اما به گفته یک درگاه شغلی پیشرو، در واقع تقاضا برای مشاغل هوش مصنوعی در هند پنج سال است که رو به افزایش است و به ویژه در شش ماه گذشته افزایش یافته است. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی و پردازش زبان طبیعی و ضروری برای کارآمد ساختن هوش مصنوعی از آنجا که مطالعه تعامل زبان کامپیوتر و انسان است بیشترین تقاضای مهارت در مشاغل هوش مصنوعی است. با افزایش تقاضا، رقابت در این حوزه نیز افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،لبه دانش

آخرین اخبار

فهرست