اخبار

آغاز خدمات جدید ایرانسل برای ناشنوایان/ رونمایی از مرکز ارتباط با مشتریان ویژه جامعه ناشنوایان

مراسم «راه‌اندازی آزمایشیِ خدمات ارتباط با مشتریان، ویژه ناشنوایان»، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و نمایندگانی از انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه ناشنوایان برگزار شد.

به گزارش داتیکا، در مراسمی که صبح امروز همزمان با روز جهانی ناشنوایان و با حضور جمعی از نمایندگان جامعه ناشنوانایان و کم شنوایان کشور برگزار شد، ایرانسل از خدمات ارتباط با مشتریان، ویژه ناشنوایان رونمایی به عمل آورد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز ناشنوانایان گفت: ایرانسل در توسعه اینترنت همراه پیش گام بوده است.
فناوری IT و ICT متناسب با شرایط جامعه توسعه پیدا کرده و بخشی از جامعه که محدودیت هایی دارند به کمک این فناوری می توانند بر این محدودیت ها چیره شوند.

وی اضاه کرد: ما امروز تلاش می کنیم با راه اندازی این سرویس بخشی از محدودیت های ناشنوایان را برطرف کنیم تا ناشنوایان بتوانند سایر توانمندی های خود را به کار بگیرند.

عباسی آرند با تاکید بر اینکه معمولا کسب کارها تلاش دارند در کنار خدمات اصلی به خدماتی در حوزه مسئولیت های اجتماعی هم توجه داشته باشند، اظهار کرد: شرکت های بزرگ خدمات مسئولیت های احتماعی را در همه سطوح خود دنبال می کنند و آن را در جهت خدمات بهتر به کار می گیرند تا همه آحاد جامعه از این خدمات استفاده کنند.

مدیر عامل ایرانسل ادامه داد: افراد ناشنوا و کم شنوا بخشی از جامعه ما هستند که شاید به دلایلی از بخشی از نیازهایشان غفلت شده است.
ناشنوایان در نیازمندیهای روزانه خود دچار مشکل هستند.

وی با بیان اینکه خدمات ایرانسل در این حوزه قابل توسعه است، در این زمینه از سازمان های اجتماعی و دولتی درخواست همکاری نمود و وعده داد: تلاش می کنیم در روز جهانی معلولین یعنی اذر ماه این سرویس به صورت تجاری و دایمی راه اندازی شود و این خدمات در سراسر کشور ارائه شود.

عباسی آرند گفت: امیدواریم روزی برسد که در همه ابعاد خدمات شایسته برای اقشاری که در ظاهر محدودیت و معلولیت دارند فراهم شود و هیچ قشری احساس تفاوت در ارایه خدمات نکند و احساس کند هر سرویسی که در مجموعه های اقتصادی و تجاری توسعه پیدا می کند مختص آنها هم خواهد بود.

در پایان این آیین اولین تماس تصویری با مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان انجام و ارائه این سرویس بصورت آزمایشی آغاز شد.

در این مراسم، همچنین در سخنان مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان و مهندس امین سرتیپی، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری اجتماعی ایرانسل، ضمن تشریح جزئیات و فرایند ارائۀ خدمات به جامعۀ ناشنوا، بر این نکته تأکید شد که هم‌افزایی و ارتباط با انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، می‌تواند اتفاق خوبی را در زمینۀ ارائۀ خدمات با همۀ اقشار جامعه رقم بزند.

آقای حامد عابدین‌زاده، رئیس هیأت‌مدیرۀ «انجمن خانوادۀ ناشنوایان» نیز با سپاس از ایرانسل و دکتر عباسی‌آرند برای ارائۀ این خدمات ویژه، ابراز امیدواری کرد که سایر سازمان‌ها هم در این زمینه از ایرانسل الگوبرداری کنند.

همچنین خانم محبوبۀ حلاجیان، مدیر کمیتۀ بانوان «شبکۀ ملی ناشنوایان ایران»، ضمن سپاس از ایرانسل برای ارائۀ خدمات ویژۀ ناشنوایان، پیشنهاد داد که ایرانسل خدماتی را فراهم کند تا مترجمان ویژۀ ناشنوایان بتوانند در هنگام ارائۀ خدمات مختلف اینترنتی، به عنوان دستیار این قشر از جامعه در دسترس قرار گیرند.

ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند. این خدمات در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده و در آیندۀ نزدیک، امکان ارائۀ آن به تمام جامعۀ ناشنوایان وجود خواهد داشت.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل