افتتاح دو مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در خاش

دو باب مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحید آباد شهرستان خاش افتتاح شد.

به گزارش داتیکا به نقل از خبرگزاری فارس، امروز و از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس با وزیر ارتباطات و فناوری، دو باب مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحید آباد شهرستان خاش افتتاح شد.

مدارس متوسطه پسرانه و دخترانه «اینترنت و ارتباطات» با هدف جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است.

زیربنای فضای آموزشی دو  مدرسه 450 مترمربع بوده و دارای 6 کلاس درس است و 30 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

اتمام عملیات ساخت و تجهیز 17 مدرسه در شهرستان خاش 

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت و تجهیز 17 مدرسه در قالب 47 کلاس درس در شش ماهه اول سال 1400، در شهرستان خاش به اتمام رسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه دو مدرسه «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحید آباد شهرستان خاش، گفت: این مدارس توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است.

رضا سرحدی نیا افزود: زیربنای فضای آموزشی این مدارس 450 مترمربع است، هر مدرسه 225 مترمربع و دارای 3 کلاس درس می باشد. و 30 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آنها هزینه شده است.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس در شش ماهه نخست سال جاری با همکاری خیرین مدرسه ساز 180 پروژه مدرسه سازی با تعداد 575 کلاس در کل استان تحویل اداره کل آموزش و پرورش داده است.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تعداد 17 مدرسه در قالب 47 کلاس درس با زیربنای 2 هزار و 946 مترمربع در شش ماهه اول سال 1400، در شهرستان خاش تکمیل و تجهیز شده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز 23 پروژه عمرانی مدرسه سازی با تعداد 109 کلاس درس با زیربنای بیش از 13 هزار مترمربع در این شهرستان در حال اجراست.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل