افزایش دو برابری سنجه‌های  سامانه نت سنج پلاس تا پایان خرداد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه برنامه توسعه شبکه نت سنج پلاس در دستور کار قرار دارد، گفت: تعداد سنجه های سامانه نت سنج پلاس که اکنون به بالای ۶هزار عدد رسیده است تا پایان خردادماه به ۲ برابر افزایش می یاید.

به گزارش داتیکا به نقل از فارس، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه سنجه های  سامانه نت سنج پلاس تا پایان خرداد ۲ برابر می شود، گفت: سامانه نت سنج پلاس در شرایط سخت وجود کرونا توانست کیفیت خدمات را به مردم نشان دهد که وجود چنین سامانه ای نیاز مردم را بیش از پیش نمایان کرده است به طوری که درحال حاضر بسیاری از اپراتورها تقاضای افزایش سنجه های این سامانه را دارند.

 تعداد سنجه های سامانه نت سنج پلاس اکنون بیش از ۶ هزار عدد است

وی با بیان اینکه برنامه  توسعه شبکه نت سنج پلاس در دستور کار قرار دارد، گفت: تعداد سنجه های سامانه نت سنج پلاس که اکنون به بالای ۶ هزار رسیده است تا پایان خردادماه به ۲ برابر افزایش می یاید.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: در حال حاضر سامانه نت سنج پلاس بیش از ۹۸ درصد دقت است که همین موضوع باعث شده است برخی از اپراتورها که نسبت به این سامانه حساسیت داشته و مقاومت می کردند اکنون مثبت شود.

وی گفت: نظارت مردم بر فعالیت اپراتورها از طریق سامانه نت سنج پلاس باعث افزایش کیفیت خدمات توسط اپراتورها شده است به طوری که از زمان راه اندازی این سامانه ما با ۱۰۰ تا ۱۵۰درصد افزایش مصرف رو به رو بوده ایم.

 

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل