افزایش ۱۲ درصدی محبوبیت سایت‌های پخش زنده فیلم و موسیقی

سایت‌های پخش زنده فیلم و موسیقی روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و محبوبیت این صنعت به طور کلی نسبت به سال قبل ۱۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، تحقیقی که در این زمینه توسط استریم المنتس صورت گرفته نشان می دهد رقابت خدمات پخش زنده اینترنتی یا استریم که انبوهی از فیلم و سریال را به طور زنده و بدون نیاز به بارگذاری در دسترس عموم قرار می‌دهند بر علاقه کاربران به استفاده از این خدمات افزوده است.

پیش از این تصور می شد زیاد شدن تعداد سایت ها و خدمات استریم باعث کاهش محبوبیت آنها می شود، اما بررسی های استریم المنتس عکس این مطلب را نشان می دهد.

از جمله شبکه های اجتماعی که از رشد سایت های استریم بهره برده، فیس بوک است که با رشدی ۶ درصدی مواجه بوده است. رشد میزان ساعات استفاده از خدمات استریم به ازای هر کاربر ۷۸ درصد بوده است.

گزارش استریم المنتس که مربوط به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ است،  نشان می دهد یکی از خدمات پخش مستقیم یا استریم رو به رشد، اجرای بازی های آنلاین بدون نیاز به بارگذاری آنهاست. استفاده از این خدمات تنها از طریق فیس بوک ۲۱۰ درصد رشد نشان می دهد. پیش بینی ها حاکیست که این رشد در سال جاری میلادی هم ادامه یابد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل