اما و اگرهای خریدهای اینترنتی در روزهای پر از ویروس!

داتیکا: در این روزهای پر کابوس که کرونا جهان را درگیر خود کرده است و بسیاری از مردم دنیا و البته ایران در قرنطینه خانگی هستند، اهمیت کسب و کارهای اینترنتی و مجازی بیشتر خود را نشان می دهد. خرید آنلاین و مجازی در این حال و هوای حبس خانگی بسیار کاربردی است و به این ترتیب اهمیت مارکتینگ اینترنتی در عصر حاضر با بروز ویروز کووید ۱۹ بیشتر نمایان شده است.

به گزارش داتیکا، یکی از این کسب و کارهای مجازی که این روزهادر شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام باب شده است، بلاگری یا اینفلوئنسی است. اینفلوئنسرها افرادی هستند که معمولا به دلیل تخصص خاص خود در نوعی از کسب و کار در بین بسیاری از مخاطبان آن کسب و کارها شناخته شده‌اند و فالوئرهای بالایی در شبکه‌های اجتماعی خود دارند. محتوایی که از سوی این افراد منتشر می‌شود معمولا به سبک زندگی افراد متصل است. به عنوان مثال در موضوعاتی چون آشپزی، سفر، مد یا خدمات بهداشتی.

اینفلوئنسرها بر حسب تعداد مخاطبان خود به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • مگا اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی بیش از ۱ میلیون نفر فالوئر
  • ماکرو اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون نفر فالوئر
  • میکرو اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار نفر فالوئر
  • نانو اینفلوئنسرها با تعداد تقریبی کمتر از ۱۰ هزار نفر فالوئر

که هر کدام از آن‌ها بر جامعه هدف خود تاثیرگذارند. خوشبختانه، شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ در کشور ما با سرعت چشمگیری در حال رشد است و بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی برای اجرای کمپین‌ تبلیغات دیجیتال خود، گزینه اینفلوئنسر مارکتینگ را در نظر می‌گیرند. این یک پیشرفت خوب در زمینه کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شود و امیدواری ها را برای رونق این نوع کسب و کار در ایران افزایش داده است.

 

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،کسب و کار

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل