ایرانسل، در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، به پویش ملی «نه به تصادف»پیوست.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با رویکرد مسئولیت اجتماعی و کمک به فرهنگسازی و ارتقای سواد سلامت جامعه، با پویش ملی «نه به تصادف» همراه شد.
پویش ملی «نه به تصادف» با هدف کاهش مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راهاندازی شده و با حمایت و تأکید رئیس جمهوری و دیگر نهادهای دولتی، سازمانهای غیردولتی و اجرایی، تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۴ ادامه دارد.
پویش «نه به تصادف» به عنوان یک ابتکار عمل اجتماعی، از تمامی افراد جامعه دعوت میکند تا با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و ترویج رفتارهای مسئولانه هنگام رانندگی، نقش مؤثری در کاهش حوادث جادهای ایفا کنند.
همچنین با توجه به تأکید رئیس جمهوری مبنی بر اینکه «نه به تصادف باید به یک فرهنگ و باور در کشورمان تبدیل شده و باید این مسأله هر جا دیده و شنیده شود.»، ایرانسل، با رویکرد مسئولیت اجتماعی خود تلاش دارد تا در مسیر اطلاعرسانی و آگاهیبخشی حداکثری این پویش ملی در جامعه، گامهای مؤثری بردارد.
ایرانسل با انجام اقداماتی مانند ارسال پیامک اطلاعرسانی کمپین، انتشار محتواها و اخبار مرتبط با این پویش، اطلاعرسانی به صورت زیرنویس برنامههای پرمخاطب پلتفرم لنز و انتشار بنر در سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن، همراه پویش ملی «نه به تصادف» خواهد بود.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات نوین ارتباطی، طی سالهای اخیر، فعالیتهای مختلفی را برای آگاهیبخشی اجتماعی، اطلاعرسانیهای فرهنگی و محرومیتزدایی ارتباطی در سطح کشور، انجام داده است.
ارسال پیامکهای هشدار به خودروهای عبوری در جاده میامی_عباسآباد در استان سمنان برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی باعث شد تا با تلاش ایرانسل و همراهی سازمانهای مرتبط و گروههای محیط زیستی، در سال ۱۴۰۳، آمار تصادف با تنها بازماندگان یوز ایرانی به صفر برسد.
حمایت از طرح پیشگیری از کمبینایی و نابینایی کودکان و غربال آنها در پایگاههای سنجش بینایی بهزیستی با هدف دستیابی به جامعه سالم و به دور از معلولیت بینایی، حمایت از طرح نهادینهسازی فرهنگ اهدای عضو و نجات جان بیماران نیازمند به پیوند، اطلاعرسانی در روز جهانی معلولین به منظور حمایت از بهبود کیفیت زندگی، توانمندسازی و توسعه فضای اشتغال و استقلال افراد دارای معلولیت و اطلاعرسانیهای وزارت بهداشت برای افزایش آگاهی عمومی در مورد بیماری کووید-19 از جمله مواردی است که ایرانسل با استفاده از ظرفیت کانالهای ارتباطی و دیجیتال خود، تلاش کرده تا در موضوعهای اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی، به مشترکان و آحاد جامعه، اطلاعرسانی کند.
ایرانسل همچنین برای نخستین بار در صنعت فناوریاطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسبوکار» را منتشر کرده است و این گزارش، امسال برای چهارمین سال متوالی منتشر شد. گزارش پایداری ایرانسل، متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیطزیستی کسبوکار ایرانسل بر جامعه ایران و مروری کوتاه بر تلاشها، دستاوردها و چالشهای ایرانسل در پایش و مدیریت شاخصهای پایداری کسبوکار است و مبنایی برای مقایسه سالانه این شاخصها در موضوع «کسبوکار مسئولانه» به شمار میرود.