اینترنت برای دانشگاه‌ها رایگان شد/پیچیدگی اینترنت رایگان دانشجویی

معاون آموزشی وزارت علوم درباره اختصاص اینترنت رایگان به دانشجویان گفت: ارائه اینترنت رایگان به دانشجویان دارای پیچیدگی‌های خاصی است.

به گزارش داتیکا علی خاکی صدیق در گفتگو با مهر با اشاره به اینترنت رایگان ویژه دانشجویان گفت: برای اختصاص اینترنت رایگان به دانشجویان پیچیدگی‌های خاصی وجود دارد که در حال مطالعه بر روی این مساله هستند.

وی ادامه داد: فرایند این کار تا اندازه‌ای پیچیده است باید دانشجویان مشخص شوند یک شماره موبایل ارائه کنند که تمام اینها در حال بررسی است.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: اما آنچه که انجام شده است اینترنت رایگان برای دانشگاه‌ها است یعنی دانشجویان اگر از طریق سایت دانشگاه وارد شوند، اینترنت‌شان رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی این است که آموزش الکترونیکی رایگان ارائه شود، آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز در این خصوص قول مساعد داده و استقبال کرده است. لیست اولیه نیز فرستاده شده و قرار است فضایی ایجاد شود و دانشگاه‌ها بتوانند اطلاعات خود را وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر وزارت علوم، شب گذشته در این خصوص اطلاعیه‌ای داد مبنی بر اینکه، به دنبال برخی پرسش‌ها در خصوص تخصیص اینترنت رایگان برای استادان و دانشجویان، هم‌اکنون ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای استادان اختصاص پیدا کرده است.

وزارت علوم در حال رایزنی و پیگیری از مراجع ذیربط برای تخصیص اینترنت رایگان جهت دانشجویان عزیز می‌باشد که به محض به نتیجه رسیدن روند استفاده از آن و چگونگی ثبت نام برای استفاده دانشجویان عزیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل