بازار داغ هدایای نوروزی اپراتورها/ کدام اپراتور بهترین عیدی را به مردم داد؟

داتیکا: ایام نوروز رسیده است و هر چند عید سال ۹۹ با نام کرونا گره خورده است و بازارعیدی گرفتن هر ساله را تعطیل کرده اما بازار عیدی های مجازی و آنلاین همچنان داغ است.در واقع این نوروز با شرایط خاصش اهمیت عیدی های اینترنتی را افزایش داده است.امسال نیز به رسم هر ساله، اپراتورهای بزرگ کشور به کاربرانشان عیدی دادند که البته برخی از این هدایای نوروزی با حاشیه های زیادی همراه بود.

ایرانسل، اولین اپراتوری بود که هدایای نوروزی خود را رونمایی کرد.  این اپراتور ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به کاربرانش، اعلام کرد،از روز اول فروردین تا نیمه شب سیزدهم این ماه، مشترکان می‌توانند یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند. این بسته تنها یکبار قابل فعال‌سازی است.

علاوه بر این، از اولین روز عید نوروز تا نیمه شب سومین روز فروردین، مشترکان می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من، یکی از ۱۰۰ برنده ۱۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه باشند.

پیش از این، ایرانسل از ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۸ تا روز ۴ فروردین ۱۳۹۹، این امکان را فراهم کرده بود که مشترکان بتوانند از بسته‌های ویژه ۳ گیگابایتی با قیمت مقرون به صرفه ۱۲ هزارتومان استفاده کنند.

گفتنی است، بسته‌ عیدی یک گیگابایتی مشترکان ایرانسل، از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۳۹۹* یا اپلیکیشن ایرانسل من، فعال می‌شود.

در این میان هرچند انتظار می رفت همراه اول به عنوان اپراتور بزرگ کشور هدایای نوروزی خود را تقدیم کند اما این رایتل بود که عیدی خود را اعلام کرد.این اپراتور اعلام کرد، کاربرانش می تواننو از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱ فروردین ۹۹ بسته هدیه یک‌روزه خود را از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۲۲۵#فعال کنند.

این در حالی بود که همچنان خبری از هدیه سال ۹۹ همراه اول آن هم در روزهای کرونا زده و قرنطینه خانگی نبود تا اینکه بالاخره این اپراتور هم از هدیه اش رونمایی کرد.هدیه ای که روز سوم عید اعلام شد و اما و اگرهای زیادی را به همراه داشت.

عیدانه جنجالی همراه اول؛ هدیه‌ای که باز نکرده پس فرستاده شد!

در طرح عیدانه همراه اول، مشترکان همراه اول برای دریافت بسته عیدانه خود موظف به نصب یک اپلیکیشن به نام “اوانز” هستند و این یعنی تبلیغ یک اپلیکیشن جدید و در نتیجه سوالات و ابهامات فراوانی درباره ماهیت و مالکیت این اپلیکیشن در ذهن کاربران ایجاد شده است.در ازای نصب این اپلیکیشن، کاربران بسته مکالمه درون شبکه همراه اول دریافت می‌کنند. البته بازه این هدایا محدود است و از هزارتومان تا نهایتا ۵۰ هزارتومان به کاربران این اپراتور عیدی داده خواهد شد.

به این تریب این اپراتور برای دادن عیدی به مخاطبانش شرط گذاشته و این در حالی است که در ایام کرونا زده، سایر امراتورها با بسته های تشویقی و کمپین های تبلیغاتی سعی در تشویق مردم برای در خانه ماندن کرده اند و به این ترتیب می توان گفت همراه اول انتظارات اهل ارتباطات را برآورده نکرده است.

 

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل