بازدید وزیر ارتباطات از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات

دکتر عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات شامل نسل پنج تلفن‌همراه، LTE-Pro، مرکز داده و امکان‌سنجی پیاده‌سازی خدمت «فیبر به خانه (FTTH)» بازدید کردند.

به گزارش داتیکا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، هم‌اکنون مراسم بازدید دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات به همراه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی، مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی برنامه‌ها و امور مجامع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران ارشد آغاز شد.

در ابتدای این مراسم دکتر عیسی زارع‌پور و هیأت همراه از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات شامل نسل پنج تلفن‌همراه، LTE-Pro، مرکز داده و امکان‌سنجی پیاده‌سازی خدمت «فیبر به خانه (FTTH)» بازدید کردند.

همچنین در ادامۀ این مراسم، دکتر عیسی زارع‌پور به همراه معاونان و مدیران وزارت ارتباطات، با بازدید از آخرین اقدامات ایرانسل در حوزۀ راهکارهای هوشمند مبتنی بر فناوری‌های نوین و راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده، با راهکارهای هوشمند ایرانسل از جمله مدیریت هوشمند ترافیک، سامانۀ Avatar و سامانۀ هوشمند ارتباط با مشتریان از نزدیک آشنا شدند.

در ادامۀ مراسم بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل، اقدامات ایرانسل در ارائۀ خدمات دیجیتال، اقدامات ایرانسل در توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال و پلتفرم داناپلاس که راهکار دیجیتال ایرانسل برای آموزش آنلاین است به دکتر عیسی زارع‌پور و هیأت همراه معرفی، و با حضور وزیر در یک کلاس درس آنلاین در شیراز، فضای کاربری و ویژگی‌های پلتفرم داناپلاس تشریح شد.

اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی از جمله موارد دیگری است که در بازدید وزیر ارتباطات از ساختمان مرکزی ایرانسل، به دکتر عیسی زارع‌پور و هیأت همراه معرفی شد.

هشتمین سایت 5G ایرانسل در شهر اندیشه در غرب تهران با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و هیأت همراه و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل به صورت آنلاین افتتاح شد.

مراسم افتتاح آنلاین مدرسۀ دخترانه و پسرانۀ «اینترنت و ارتباطات» در روستای توحیدآباد خاش با حضور مدیرکل ICT استان و مدیران محلی در مراسم بازدید دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه انجام گرفت. همچنین کلنگ زنی پروژۀ مرکز دادۀ ایرانسل در شهر همدان به صورت آنلاین در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان و مدیران ارشد وزارتخانه و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل انجام شد.

در ادامۀ مراسم بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان مرکزی ایرانسل، سایت ارتباطی روستایی نسل چهار ایرانسل در روستای «آغوز دره» گلوگاه استان مازندران به صورت آنلاین افتتاح شد.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در مراسم بازدید وزیر ارتباطات از ایرانسل: ایرانسل آماده است تا به دولت و وزارت ارتباطات برای تحقق اهداف اعلامی در راستای تحول دیجیتال کمک کند. میخواهم تاکید کنم که ایرانسل را به عنوان بازیگر مهم حوزه ای‌تی و ای‌سی‌تی در کنار خود در وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات ببینید و تلاش‌مان این است که در کنار دولت محترم که دولتی عملگرا، پرکار و امیدوار به آینده است بتوانیم آینده بهتری را برای مردم بسازیم.

دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل: از زحمات همۀ مجموعۀ ایرانسل و کارکنان خوشفکری که در این مجموعه گرد هم آمده‌اند، تشکر می‌کنم. شما در ایرانسل نشان دادید که جوانان ایرانی چیزی از دنیا کم ندارند و بلکه یک سر و گردن بالاترند. در عین حال با نوآوری‌هایی که داشته‌اید توانسته‌اید رضایت مشترکان را جلب کنید. همین مسیر را با قوت ادامه دهید.

در پایان مراسمِ بازدید وزیر ارتباطات از ساختمان مرکزی ایرانسل، دکتر عیسی زارع‌پور با حضور در بخش شبکۀ ایرانسل، با کارکنان این بخش، صمیمانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل