با استفاده از دوربین سلفی گوشی خود تایپ کنید

محققان آزمایشگاه سی لب سامسونگ تازه ترین دستاوردهای خود را در نمایشگاه سی ای اس آمریکا به نمایش خواهند گذاشت که یکی از آنها قابلیت تایپ بدون استفاده از دست است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، سامسونگ به فناوری جدیدی موسوم به سلفی تایپ دست یافته که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از دوربین سلفی گوشی خود تایپ کنند.

در قالب این روش حرکات انگشت دست کاربر در برابر دوربین سلفی با استفاده از هوش مصنوعی به حروف و کلمات تبدیل می‌شود و به  شکل داده‌هایی قابل استفاده درمی آید. این خدمات کاربران را از رنج تایپ کردن به خصوص در زمانی که کارهای مهم‌تری دارند، رها می‌کند.

یک اختراع جذاب دیگر سامسونگ اسکنر پوست سر است. هدف از ابداع این اسکنر کمک به افرادی است که نگران ریزش موهایشان هستند. این اسکنر در قالب یک ابزار قابل حمل دارای هوش مصنوعی و نیز یک اپلیکیشن تلفن همراه عرضه می‌شود و با اسکن کردن پوست سر، بخش‌های مرده پوست را شناسایی می‌کند.

 از این ابزار می‌توان برای بررسی میزان تراکم فولیکول مو و سایر ویژگی‌های آن هم بهره گرفت. این اطلاعات در نهایت بهترین راه حل درمانی برای مقابله با ریزش مو را در دسترس افراد قرار می‌دهد.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،نقد و نظر

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل