با میرا بدون استفاده از گوشی‌ سلفی بگیرید

برخی افراد به علت شدت علاقه به تهیه عکس‌های سلفی در محیط‌های عمومی برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کنند و یک اختراع جدید می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

به گزارش داتیکا به نقل از خبرگزاری مهر، یک شرکت آمریکایی سیستم جدیدی به نام میرا راه اندازی کرده که به افراد علاقمند به سلفی گرفتن امکان می‌دهد بدون نیاز به استفاده از گوشی‌های هوشمند این کار را انجام دهند.

این سیستم شامل یک رابط کاربری لمسی است که در برابر درب ورودی موزه‌ها، گالری‌ها، پارک‌ها و دیگر نقاط تفریحی و بر روی دیوار یا یک سه پایه قرار می‌گیرد.

کاربران علاقمند به تهیه عکس‌های سلفی ابتدا از طریق نمایشگر لمسی نام خود را ثبت می‌کنند و آدرس ایمیل خود را ارائه می‌دهند. آنها سپس کارت شناسایی که دارای یک کد کیو آر است، از طریق این سیستم دریافت می‌کنند. آنها سپس با ژست گرفتن در برابر دوربین‌های مختلفی که در نقاط مختلف تعبیه شده‌اند و قرار دادن کارت در برابر دوربین آماده عکاسی می‌شوند.

در ادامه شمارش معکوس بر روی نمایشگر کوچک دوربین آغاز شده و بعد از عکاسی نمایی از تصویر نیز قابل مشاهده خواهد بود. کاربر در ادامه می‌تواند عکس را به طور دقیق کنترل کند و در صورت راضی بودن از آن، فایل عکس را در قالب ایمیل دریافت کند. از این روش می‌توان برای دریافت فایل‌های ویدئویی کوتاه یا فایل‌های کوتاه متحرک با فرمت گیف هم استفاده کرد.

این سیستم فعلاً به طور آزمایشی در برخی نمایشگاه‌ها و موزه‌های نیویورک نصب شده و مهمانان فعلاً می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنند.

منبع: نیواطلس

کد خبر ۴۸۳۲۳۷۹
برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل