بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020

نمایشگاه CES 2020 به پایان رسید. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین تلویزیون‌های حاضر در نمایشگاه بپردازیم.

در صورتی که به تلویزیون علاقه داشته باشید، CES یکی از نمایشگاه‌های مناسب شما محسوب می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف مانند ال جی، سامسونگ و سونی از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند. امسال مانند سال‌های گذشته شاهد حضور تلویزیون‌های زیادی در این نمایشگاه بودیم. کم کم باید منتظر عرضه تلویزیون‌های ۸K به بازار باشیم، البته انتظار می‌رود امسال و سال آینده همچنان تلویزیون‌های ۴K سهم خود را در بازار افزایش دهند. در ادامه با معرفی بهترین تلویزیون‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020 همراه ما باشید.

تلویزیون ال جی ۸K NanoCell

تلویزیون Real 8K NanoCell ال جی بی‌نظیر است. این محصول یکی از بهترین تلویزیون‌های حاضر در نمایشگاه CES 2020 محسوب می‌شود که کیفیت خارق العاده‌ای دارد. این تلویزیون از پردازنده جدید A9 Gen 3 AI بهره می‌برد. این پردازنده عملکرد بسیار مناسبی در زمینه آپ اسکیل، بهبود دقت رنگ و کیفیت صدا دارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل WebOS به همراه ال جی ThinQ AI و کنترل صوتی است. تلویزیون ۸K NanoCell به HDR با دالبی ویژن IQ و دالبی اتموس مجهز شده است. این تلویزیون در مدل‌های ۷۵ و ۶۵ اینچی وارد بازار می‌شود، البته هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

تلویزیون ال جی Signature OLED R

در صورتی که در حساب بانکی خود ۶۰ هزار دلار پول نقد دارید و خواهان خریداری یک تلویزیون بسیار مدرن و جذاب هستید، ال جی Signature OLED RX با اندازه ۶۵ اینچ انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این تلویزیون که رولی بوده، در زمانی که به آن نیازی نداشته باشید، درون پایه خود جمع می‌شود. کیفیت رنگ‌ها در این تلویزیون بی‌نظیر است و کنتراست بسیار بالایی دارد. در حالی که ال جی از این تلویزیون در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرده بود، مدل جدید از پردازنده جدید A9 بهره می‌برد و دارای ویژگی‌های NanoCell است. در حالی که قیمت این تلویزیون اعلام شده، از تاریخ عرضه آن اطلاعی نداریم.

تلویزیون گیمینگ ال جی CX OLED

ال جی در نمایشگاه CES 2020 از یک محصول جذاب رونمایی کرد. این شرکت کره‌ای ترکیبی از یک مانیتور گیمینگ و تلویزیون را در معرض دید عموم قرار داد. این تلویزیون می‌تواند با عملکرد مناسب خود به عنوان یک تلویزیون و همچنین مانیتور، هزینه‌های گیمرها را کاهش دهد. برای اولین بار شاهد یک تلویزیون OLED ال جی با اندازه ۴۸ اینچ و رزولوشن ۴K هستیم. این محصول به عنوان یک تلویزیون دقت رنگ بی‌نظیری داشته و همچنین روشنایی بالایی دارد. گیمرها می‌توانند با تغییرات در تنظیمات تلویزیون ال جی CX، به کیفیت موردنظر خود دست پیدا کنند. این دستگاه با قیمت ۱۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد، البته هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

تلویزیون سامسونگ Q950TS

این محصول یک پرچمدار محسوب می‌شود. سامسونگ موفق به حذف حاشیه‌ها از اطراف این تلویزیون شده که نتیجه آن، نسبت نمایشگر به بدنه ۹۹ درصدی است. سامسونگ این صفحه نمایش را اینفینیتی نام‌گذاری کرده است. این تلویزیون ۸۵ اینچی از پنل LCD با رزولوشن ۸K بهره می‌برد و دارای پردازنده AI Quantum 8K است. این پردازنده با استفاده از الگوریتم‌های خاصی، رزولوشن محتوا را به ۸K ارتقا می‌دهد. از سایر مشخصات تلویزیون سامسونگ Q950TS می‌توان به روشنایی بالا، سیستم صوتی Q-Symphony و HDR10+ اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت و یا تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است.

سامسونگ Sero

این تلویزیون عجیب اما بی‌نظیر است. از این تلویزیون می‌توان به صورت افقی و عمودی استفاده کرد، در حقیقت این تلویزیون می‌چرخد. سامسونگ این تلویزیون را با تمرکز روی کاربران موبایل طراحی کرده است. این شرکت کره‌ای در زمان نمایش جدیدترین تلویزیون خود در نمایشگاه CES 2020 از استوری‌های اینستاگرام، ویدیوهای تیک تاک و ویدیوهای عمودی یوتیوب استفاده کرد. کاربران می‌توانند گوشی هوشمند خود را با تلویزیون همگام‌سازی کنند تا به صورت خودکار در حالت افقی یا عمودی قرار بگیرد. این تلویزیون ۴۳ اینچی بوده و به اسپیکر مجهز شده است. این تلویزیون به علت وجود موتور در پایه خود، به دیوار متصل نمی‌شود. کاربران از اواخر سال جاری میلادی می‌توانند این محصول را خریداری کنند، البته هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

تلویزیون سامسونگ The Frame

این تلویزیون‌ با توجه به این موضوع طراحی شده‌ است که با خانه ترکیب شود. همانطور که می‌توان از نام این تلویزیون حدس زد، سامسونگ آن‌ را به صورت قاب عکس طراحی کرده است. کاربران می‌توانند از این محصول به عنوان یک اثر هنری و یا تلویزیون استفاده کنند. سامسونگ The Frame در ابعاد و رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسد، البته رزولوشن تمام آن‌ها برابر با ۴K است.

تلویزیون سونی Z8H

یکی از جذاب‌ترین تلویزیون‌های حاضر در نمایشگاه CES 2020، سونی Z8H بود. این تلویزیون LED در اندازه‌های ۷۵ و ۸۵ اینچی وارد بازار می‌شود و از پردازنده تصویر X1 Ultimate سونی بهره می‌برد. این پردازنده کنتراست، دقت رنگ و روشنایی را افزایش می‌دهد. این تلویزیون سونی به ویژگی‌های زیادی مانند دالبی ویژن، دالبی اتموس، اسپیکر هوشمند (گوگل اسیستنت، آمازون الکسا) برای کنترل بدون دست، حالت‌های اختصاصی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. سونی Z8H از اپل ایرپلی ۲ و هوم کیت پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این تلویزیون ژاپنی اعلام نشده است.

تلویزیون Vizio P Series Quantum X

ویزیو به عنوان سازنده تلویزیون‌های مقرون به صرفه شناخته می‌شود؛ با این حال این شرکت از پیشرفته‌ترین محصول خود در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد. تلویزیون Vizio P Series Quantum X که از پنل OLED بهره می‌برد، در مدل‌های ۸۵، ۷۵ و ۶۵ اینچی به فروش می‌رسد. حداکثر روشنایی این تلویزیون به ۸۰۰ نیت می‌رسد و دقت رنگ و کنتراست بالایی دارد. روشنایی نقطه‌ای این تلویزیون به حداکثر ۳۰۰۰ نیت می‌رسد. این تلویزیون ۴K از فناوری FreeSync پشتیبانی کرده و دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. در آینده قیمت و تاریخ عرضه این تلویزیون اعلام خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تلویزیون‌های حاضر در نمایشگاه CES 2020 چیست؟ آیا بهترین تلویزیون‌های CES 2020 می‌توانند تغییری در این صنعت ایجاد کنند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل