بهینه سازی ویندوز با این نرم افزار

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه کاربران نقض حریم خصوصی و لو رفتن دیتا و اطلاعات موجود روی کامپیوترهای آنان است. در همین راستا نرم افزارهایی ارائه شده تا هم به سلامت کامپیوترها کمک کند و هم مانع نشت اطلاعات کاربران شود. یکی از این نرم افزارها Advanced SystemCare است.

به گزارش داتیکا به نقل از ایران‌آنلاین، این نرم افزار با داشتن بخش‌های مختلفی شامل بخش ضد نرم افزارهای جاسوسی، حفظ امنیت شخصی، افزایش کارآیی سیستم و قابلیت‌های پاک‌سازی مختلف، به بهینه‌سازی سیستم و سلامت آن کمک شایان توجهی می‌کند. ابزار دقیق آن برای رفع خطاها و عیوب، پاک‌سازی پارازیت‌ها، بهینه‌سازی سرعت اینترنت و دانلود، امنیت کامل اطلاعات شخصی و برقراری بالاترین کارایی کامپیوتر در نوع خود بی‌نظیر است.

این نرم افزار با ترکیب بخش‌های مختلف مانند پاک‌سازی رجیستری، یکپارچه‌سازی هارد دیسک، افزایش کارآیی سیستم، تعمیر میانبرها، پاک‌سازی فایل‌های اضافی، تعمیر دیسک‌ها و بهینه‌سازی آنها می‌تواند کارآیی اولیه کامپیوترتان را بازیابی کند. جست‌و‌جو و تشخیص مشکلات نهان امنیتی از دیگر امکانات مهم نرم افزار Advanced SystemCare به شمار می‌رود. ازسوی دیگر برای استفاده از این نرم افزار نیازی نیست که تخصص خاصی در زمینه کامپیوتر داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید نصب نرم افزار با چند کلیک ساده و اجرای آن است. این نرم افزار که اکنون در سراسر دنیا بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد مجهز به قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از ویندوز ۸٫۱، Internet Booster برای افزایش سرعت اینترنت، به روز‌رسانی پادزهرهای تروجان‌ها، اضافه شدن حالت Slient نیز است. اگر شما هم از علاقه مندان این نرم افزار هستید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایتی به آدرسP30world.com بارگذاری کنید.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل