اخبار عمومی

تفاهم‌نامۀ همکاری بین ایرانسل و سازمان منطقۀ آزاد #قشم، امضا شد

تفاهم‌نامۀ اجرایی همکاری مشترک بین ایرانسل و سازمان منطقۀ آزاد قشم با هدف بهبود و تقویت شبکۀ ارتباطات تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی امضا شد.

به گزارش داتیکا، مدیر عامل ایرانسل در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:

در جزیرۀ زیبای قشم، با حضور جمعی از اعضای هیأت‌مدیره و معاونان شرکت، نشست مشترکی با مهندس حمیدرضا مؤمنی، مدیرعامل سازمان منطقۀ آزاد قشم و مدیران این سازمان داشتیم و در این نشست، تفاهم‌نامۀ اجرایی همکاری مشترک بین ایرانسل و این سازمان منعقد شد.

بهبود و تقویت شبکۀ ارتباطات #تلفن همراه و تکمیل پوشش در مناطق شهری و روستایی، در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، مولد و فناورانه، همزمان با سال #جهش تولید، از مهمترین اهداف ما در انعقاد این تفاهم‌نامه است.

با گسترش همکاری بین ایرانسل و سازمان #منطقه آزادقشم بر پایۀ این تفاهم‌نامه، ارائه و توسعۀ خدمات ارزش افزوده و تولید محتوای #دیجیتال بر بسترهای ایرانسل، توسعه زیرساخت‌های فنی و ارتقای پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت در #جزیره قشم و همکاری در ایجاد زیرساخت ارتباط شهری در قالب پروژه #فیبرنوری به منظور هوشمندسازی مدیریت این جزیره و نیز ارائۀ محصولات و امکانات مربوط به #شهر_هوشمند در جزیرۀ قشم بر بسترهای ایرانسل و توسعه آنها امکان‌پذیر خواهد شد.

در این راستا، ایرانسل خدماتی مانند سیمکارت سازمانی، اینترنت سازمانی، شبکۀ امن همراه اختصاصی، راهکار مدیریت ناوگان، سامانۀ گفت‌وگوی ناهمگام سیگنال، خدمات #اینترنت اشیا بر بستر شبکۀ #NBIoT و #زیرساختابری (IaaS) را برای توسعۀ خدمات مدیریت هوشمند جزیرۀ قشم، ارائه خواهد داد.

 

 

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل