تولید دوربین های امنیتی هیک ویژن

یک شرکت تجاری از تولید دوربین های امنیتی جدید و ویژه ای خبر داد که به طور خاص برای استفاده در منازل کوچک و دارای اتاق‌ها و فضای باز متنوع تولید شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، شرکت هیک ویژن دوربین‌های امنیتی تازه‌ای به نام آی پی ویلا را عرضه کرده که از دقت دو مگاپیسکل برای تهیه تصاویر فراگیر از محیط اطراف برخوردارند.

این دوربین‌ها همچنین می‌توانند هرگونه اختلال در تصویر یا موانع مزاحم محیطی را به طور خودکار حذف کنند و کیفیت تصاویر را به طور خودکار اصلاح کنند.

دوربین‌های یادشده از دو نوع DS-KV8X13/DS-KV61X3 هستند و دسترسی جامع به محیط یک ساختمان کوچک و اطراف آن را ممکن می‌کنند. دوربین‌های جدید مقرون به صرفه و ارزان بوده و نصب آنها هم ساده است.

دسترسی به محتوای این دوربین‌ها از طریق شبکه‌های اترنت و نیز وای – فای و نیز با سیم کشی ممکن است. برای مشاهده محتوای دوربین‌های یادشده می توان از رایانه‌های عادی یا گوشی استفاده کرد.

این دوربین‌ها استانداردهای IP65  و  IK08 را دریافت کرده و لذا در برابر باد، باران ، برف ، رطوبت و ضربه تا حد زیادی مقاومت می کنند. این دوربین‌ها حتی در نور کم هم می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. قیمت این دوربین‌ها که به زودی به بازار می‌آیند در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : خبر ویژه،لبه دانش

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل