تولید لپ تاپ‌های بازی جدید با ضخامت یک سانتی متر

شرکت آلاین ویر از تولید لپ تاپ‌های بازی جدید ایکس ۱۵ و ایکس ۱۷ خبر داده که مجهز به پردازنده‌های پیشرفته نسل یازدهم اینتل هستند.

به گزارش داتیکا به نقل از مهر، علاوه بر پردازنده‌های Core i۹ تایگر لیک – اچ اینتل، در این لپ تاپ ها از پردازنده‌های گرافیکی جی فورس آر تی ایکس ۳۰۸۰ شرکت ان ویدیا و سیستم‌های خنک کننده پیشرفته نیز استفاده شده است.

لپ تاپ ایکس ۱۵، دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بوده و تنها ۱.۵ سانتیمتر ضخامت دارد. وزن لپ تاپ مذکور نیز ۲.۳ کیلوگرم است. لپ تاپ ایکس ۱۷ دارای نمایشگر ۱۷.۳ اینچی بوده، ضخامت آن ۲ سانتیمتر و وزن آن در حدود ۳ کیلوگرم است.

رم لپ تاپ‌های مذکور ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت بوده و این رقم در مورد لپ تاپ ایکس ۱۷ به ۶۴ گیگابایت افزایش می‌یابد. مقدار هارد دیسک‌های این لپ تاپ ها نیز از ۲۵۶ گیگابایت تا حداکثر دو یا ۴ ترابایت در نوسان خواهد بود. کاربران در صورت تمایل می‌توانند هارددیسک‌های اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی یا یک ترابایتی نیز بر روی لپ تاپ‌های خود نصب کنند.

نمایشگرهای این سه لپ تاپ در دو مدل با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل در دسترس خواهند بود. نرخ تازه سازی صفحه نمایشگر لپ تاپ‌های یادشده ۳۶۰ هرتز است. قیمت این دو مدل لپ تاپ به ترتیب در حدود ۲۰۰۰ و ۳۴۰۰ دلار است.

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل