حدف آیکون آی جی تی وی از اینستاگرام

در شرایطی که تصور می‌شد افزوده شدن قابلیت آی جی تی وی به اینستاگرام موجب بیشتر شدن ارسال ویدئو به این شبکه اجتماعی می‌شود، این اتفاق رخ نداد و همین امر موجب واکنش اینستاگرام شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از خبرگزاری مهر، سخنگوی فیس‌بوک که مالک اینستاگرام نیز هست، تأیید کرده که این شبکه اجتماعی آیکون آی جی تی وی را از بخش بالایی رابط کاربری اصلی اینستاگرام حذف می‌کند.

وی افزوده که بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد بسیار اندکی از کاربران از این دکمه استفاده می‌کنند و معمولاً مشاهده ویدئوهای آی جی تی وی از طریق فید اصلی هر کاربر انجام می‌شود. البته برای این کار از طریق نمایه هر کاربر و اپلیکیشن اختصاصی آی جی تی وی نیز اقدام می‌شود. پیش از این برخی نگرانی‌های دیگر نیز در مورد میزان استقبال از آی جی تی وی وجود داشته است. یک علت این مساله نمایش افقی ویدئوها در آی جی تی وی است که با شیوه نمایش سایر مطالب در اینستاگرام سازگاری ندارد.

به نظر می‌رسد علت اصلی استفاده اندک از آیکون آی جی تی وی این است که اکثر کاربران از اینستگرام برای تعامل با دوستان و آشنایان و مشاهده عکس‌هایی از زندگی روزمره آنها استفاده می‌کنند و چندان تمایلی به مشاهده ویدئوهای کوتاه ۵ دقیقه‌ای از این طریق نشان نداده و برای این کار یوتیوب را ترجیح می‌دهند.

منبع: انگجت

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل