اخبار عمومی

روش غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد همراه اول

اپراتور همراه اول جهت غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد که پس از به پایان رسیدن بسته های اینترنت برای کاربران به طور خودکار فعال می‌شود، کدهای دستوری خاصی مشخص نموده است.

به گزارش داتیکا، بنابر اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتور همراه اول جهت غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد، کدهای دستوری مشخص نموده است. مصرف اینترنت آزاد پس از به پایان رسیدن بسته‌های اینترنت معضلی است که هزینه‌های مالی زیادی برای مشترکان بر جای گذاشته است. این سوال اکثر مشترکان همراه اول است که چگونه مصرف اینترنت آزاد را غیرفعال کنند؟ برای پاسخ به این سوال به ادامه مطلب در مورد جلوگیری از مصرف آزاد اینترنت توجه کنید.

تعرفه مصرف اینترنت آزاد همراه اول

هزینه مصرف یک گیگ اینترنت آزاد در سیم کارت دائمی حدود ۴۲.۰۰۰ تومان و در سیم کارت‌های اعتباری حدود ۶۳.۰۰۰ تومان است.
در صورتی که تعرفه یک گیگ بسته اینترنت حدود ۵.۰۰۰ تومان است؛ بنابراین اگر بسته اینترنت مشترک تمام شود و مصرف اینترنت طبق تعرفه آزاد محاسبه شود، در هزینه‌های مشترک اختلاف بسیاری به وجود خواهد آمد.

کد دستوری غیرفعال‌سازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول

مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳*۱۰۰* جهت قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول می‌توانند اقدام کنند.

کد دستوری فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول

مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری #۱۱۴*۱۰۰* می‌توانند جهت فعالسازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد اقدام نمایند.

کد دستوری استعلام باقی مانده حجم اینترنت همراه اول

مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دستوری # ۳۲۰*۱۰* می‌توانند از باقی مانده حجم اینترنت خود مطلع شوند.

قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول

گاهی اوقات هم پیش می‌آید که دیگر قصد تمدید اینترنت همراه را نداریم و به دنبال راهی برای قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول هستیم. دقت داشته باشید در صورتی که اینترنت به صورت خودکار تمدید شود با هزینه‌های زیادی مواجه خواید شد پس توصیه می‌کنیم تمدید اینترنت را به صورت دستی انجام دهید.

روش‌های قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول

روش اول

شماره گیری کد دستوری #۸*۱۰۰*

روش دوم

اگر با این کد دستوری موفق به لغو تمدید نشدید، با شماره ۹۹۹۰ تماس حاصل فرمایید و در اقدام به قطع خودکار اینترنت پس از پایان بسته همراه اول نمایید.

روش سوم

چنانچه از اپلیکیشن “همراه من” استفاده می‌کنید، وارد تب ” خدمات من ” شده و گزینه ” کد‌های دستوری ” را انتخاب کرده و در پیام پاپ آپ ظاهر شده عدد ۸ را تایپ کرده و Send را بزنید.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل