رونمایی ارزان‌ترین مدل لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

مایکروسافت برای به چالش کشیدن کروم بوک گوگل در بازار آموزش، ارزان‌ترین مدل لپ تاپ سرفیس را به همراه نسخه جدیدی از نرم افزار ویندوز که ویژه مدارس طراحی شده است، رونمایی کرد.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، قیمت لپ تاپ سرفیس SE با صفحه ۱۱.۶ اینچی و ۱۶ ساعت عمر باتری، از ۲۴۹ دلار شروع می شود. شرکای مایکروسافت شامل ایسر و دل هم با استفاده از ویندوز ۱۱ SE – ورژنی از جدیدترین نسخه نرم افزار مایکروسافت که برای مدارس طراحی شده است – لپ تاپهای جدیدی برای مدارس خواهد ساخت. هدف از این برنامه رقابت با کروم گوگل است که در فضای بازار آموزش آمریکا پیشتاز است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مایکروسافت تلاش کرده است قیمت دستگاههای سرفیس را پایین بیاورد و با شرکایش روی نوت بوک ارزان قیمت ویژه کلاسهای درس همکاری کرده است. مدارس به میزان فزاینده دستگاه کروم بوک گوگل را برای استفاده دانش آموزان انتخاب می کنند و در نتیجه شمار دانش آموزان آمریکایی که با سیستم عامل و برنامه های آفیس این شرکت در مقایسه با ویندوز و آفیس مایکروسافت آشنایی دارند، رشد کرده است.

مایکروسافت قصد دارد لپ تاپ SE را از طریق فروشندگان آموزشی به مدارس عرضه کند و مصرف کنندگان عادی و شرکتها نمی توانند این لپ تاپ را سفارش دهند.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

ویندوز در ایستگاه ۱۱

شرکت مایکروسافت سرانجام در مراسمی آنلاین، نسخه جدید سیستم‌عامل خود را به‌صورت رسمی به دنیا معرفی کرد…
آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل