رونمایی سامسونگ از صفحه نمایش فوق منحنی

شرکت سامسونگ موفق به ساخت یکی از عمیق‌ترین صفحه نمایش‌های منحنی QLED دنیا شده است.

به گزارش داتیکا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ اعلام کرد که صفحه نمایش منحنی Odyssey قرار است شگفت‌آور باشد، چرا که خیلی از قابلیت‌ها را با خود به همراه دارد. در نمایشگاه CES، شرکت سامسونگ دو مدل صفحه نمایش منحنی در سه اندازه مختلف را معرفی کرد که شامل یک صفحه نمایش ۴۹ اینچی Odyssey G9، یک نمونه ۳۲ اینچی و یک عنوان ۲۷ اینچی Odyssey G7 است. سامسونگ آن‌ها را با عنوان ” صفحه نمایش فوق عمیق منحنی” معرفی کرد و مسئولین این شرکت همچنین گفتند: ” ما اولین شرکتی هستیم که موفق به ساخت یک صفحه نمایش منحنی QLED با چنین کیفیتی می‌شود”.

 

صفحه نمایشی برای گیمرها

شرکت سامسونگ تاییدیه ساخت و انتشار این صفحه نمایش را از شرکت گواهی دهنده بین‌المللی TUV Rheinland دریافت کرده است، و همچنین جایزه موفقیت به ساخت صفحه نمایش منحنی ۱۰۰۰R را به خود اختصاص داد. این صفحه نمایش همچنین قابلیت تازه‌سازی تصویر را به سرعت ۲۴۰ هرتز، پردازش یک میلی ثانیه و سازگاری سریع با قابلیت G-Sync کارت گرافیک Nvidia را دارد. با توجه به این قابلیت‌ها صفحه نمایش جدید سامسونگ کاملا برای گیمر‌ها ساخته شده است.

مشخصات G9 و G7

عنوان ۴۹ اینچی نیز اولین صفحه نمایش منحنی در جهان است که به DQHD مجهز است و کیفیت ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ را به نمایش می‌گذارد. نسبت ابعاد این صفحه نمایش ۳۲:۹ است و همچنین روشنایی مطابق با ۱۰۰۰cd بر سانتی‌متر مربع را اجرا می‌کند. با این که هیچ‌کس به پشت صفحه نمایش نگاه نمی‌کند، شرکت سامسونگ یک طراحی زیبا با نور را قرار داده است که مجهز به پردازش ۵۲ رنگ متفاوت در ۵ نوع پردازش متفاوت است.

عنوان G7 کمی کوچک‌تر با نسبط ابعاد ۱۶:۹ و کیفیت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ عرضه می‌شود، و به جز پردازش روشنایی در دیگر قابلیت‌ها با G9 شباهت دارد. از تفاوت‌های دیگر این دو صفحه نمایش منحنی رنگ و نورپردازی پشت آن‌ها است. عنوان G9 با یک رنگ سفید خاص منتشر می‌شود در حالی که G7 حالت مشکی مات به خود گرفته است. گفتنی است که این دو محصول در فصل دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شوند اما هنوز قیمت این عناوین مشخص نشده است.

 

 

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل