رویدادی برای توسعه پست هوشمند با حمل‌ونقل پاک و برقی

نخستین رویداد کارآفرینی و نوآوری شرکت ملی پست با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش داتیکا به نقل از ایسنا، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری پست، لجستیک پیشرفته و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست در یک همکاری مشترک اقدام به برگزاری «نخستین رویداد کارآفرینی و نوآوری شرکت ملی پست» کرده‌اند.

محورهای درنظر گرفته شده برای این رویداد شامل «پست هوشمند»، «لجستیک یکپارچه»، «سیستم‌های پرداخت»، «حمل‌ونقل پاک و برقی»، «سکوی تجارت الکترونیک» و «استفاده از فناوری‌های حمل‌ونقل پیشرفته و هوشمند» می شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند به شکل حضوری و مجازی در این رویداد شرکت و درخواست پذیرش برای حضور در مراکز نوآوری خود را ارائه کنند.

چند سالی است که کسب و کارها به سمت هوشمندسازی فعالیت‌ها، استفاده از نوآوری‌ها و خلاقیت ها و توسعه استفاده از فناوری‌های مرتبط با فضای مجازی و خدمات الکترونیکی هستند. برگزاری چنین رویدادهایی نیز این هدف را تسریع می کند و نهادهای دولتی و بخش خصوصی را به همکاری با هم و استفاده از ظرفیت‌های موجود سوق می دهد.

در همین راستا، شرکت ملی پست و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تلاش هستند تا استفاده از ظرفیت دانشی و تخصصی مراکز نوآوری، صاحبان ایده و شتاب‌دهنده‌ها در ارائه خدمات پستی را ارتقاء دهند.

علاقه‌مندان می توانند برای مشارکت در این طرح و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی sat.isti.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری ارتباطات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل