زارع‌پور: میزان کاربران پلتفرم‌های بومی به ۳۵ میلیون نفر رسیده است

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز (۳ اسفند) هیئت دولت اعلام کرد که میزان استفاده مردم از پلتفرم‌های بومی در حال افزایش است تا جایی که میزان کاربران یکتای این پلتفرم‌ها در مجموع به ۳۵ میلیون کاربر رسیده است.

به گزارش داتیکا به نقل از آی تی ایران، او همچنین به آماری از وضعیت کاربران این پلتفرم‌ها اشاره کرد و گفت:‌ «در حال حاضر تعداد کاربران فعال ماهانه ایتا به ۲۱ میلیون نفر رسیده است. در این زمینه میزان کاربران فعال ماهانه بله و روبیکا نیز به ترتیب برابر ۱۴.۵ و ۳۸ میلیون کاربر است.»

او تاکید کرد که تمام برنامه و تلاش وزارت ارتباطات این است که زیرساخت‌های لازم را به صورت یکسان برای خدمات‌رسانی با کیفیت در اختیار پلتفرم‌های بومی قرار دهد.

همچنین هفته جاری نیز عیسی زارع‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت اعلام کرده بود که بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب‌وکارهایشان به پیام‌رسان‌های داخلی وارد شده‌اند و از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند.

او با اشاره به افزایش درآمد شرکت ملی پست برای جابه‌جایی حجم مرسولات مردم، آن را یک شاخص قابل‌اتکا در زمینه رونق کسب‌و‌کارها در پیام‌رسان‌های داخلی دانسته و گفته بود: «به‌واقع این شاخص نه‌تنها به حالت قبل برگشته، بلکه افزایش پیدا کرده است.»

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل