سامسونگ گلکسی M21s با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری غول ‌پیکر معرفی شد

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی از گوشی گلکسی M21 رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی گلکسی M21s با دوربین بهبودیافته هستیم.

به گزارش داتیکا به نقل از دیجیاتو، گلکسی M21 به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. نسخه جدید این گوشی هوشمند از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و سنسور اصلی آن نیز ۶۴ مگاپیکسلی شده، البته همچنان شاهد استفاده از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی برای آن هستیم.

این گوشی سامسونگ از نظر مشخصات فنی تفاوت دیگری با نسخه قبلی خود ندارد و همچنان در آن از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده شده و دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و باتری غول‌ پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ واتی است. روی پنل پشتی آن سنسو اثر انگشت در کنار ماژول دوربین به چشم می‌خورد.

گلکسی M21s به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ است و سامسونگ آن را به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده که البته می‌توانید در آن از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت نیز استفاده کنید.

با توجه به مشخصات، این دستگاه همان گلکسی F41 با نام جدید محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند سامسونگ را در رنگ‌های مشکی و آبی سفارش دهند که قیمتی برابر ۲۷۵ دلار دارد. هم اکنون کاربران در کشور برزیل می‌توانند آن را خریداری کنند.

سامسونگ برای افزایش فعالیت خود در بازار برزیل، گوشی گلکسی M51 را که در گذشته معرفی کرده بود نیز برای فروش در این کشور موجود کرد. این دستگاه در مقایسه با گلکسی M21s به مشخصات بهتری مانند چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ۱۲۸ گیگابایت رم به همراه ۶ گیگابایت رم مجهز شده و با قیمت ۴۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها :

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،موبایل و تبلت

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل