سربازگیری وزارت ارتباطات /متخصصان مشمول این فرصت را از دست ندهید

داتیکا: طبق دستور مقام معظم رهبری سازمان های ادارای می توانند بخشی از پرسنل مورد نیاز خود را از طریق جذب سرباز تامین کنند. مطابق با این قانون دستگاه مربوطه از ستاد کل نیروهای مسلح تقاضا می کند که سرباز مورد نظر در سازمان مذکور مشغول خدمت شود، و با موافقت ستاد کل پس از گذراندن دوره آموزشی فرد به جای خدمت در پادگان در اداره در خواست کننده مشغول کار می شود و به مدت ۲۰ ماه به صورت امریه در آن اداره خواهد ماند.

به این ترتیب است که هر ساله تعدادی از وزارت خانه ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی که در زمینه های گوناگون نیاز به نیروی کار دارند اقدام به جذب مشمولان خدمت می کنند و مشمولان با دریافت امریه و گذراندن دوره آموزشی در پادگان های نظامی به عنوان نیرو جذب نهادها ، ارگان ها و … می شوند.

این یعنی،افرادی که امریه دریافت می کنند بعد از دو ماه خدمت آموزشی نه پادگان ها را خواهند دید، نه لباس نظامی می پوشند و نه آموزش نظامی می بینند و در واقع در رشته تخصصی خود مشغول به کار می شوند.

اما از چه مراکزی می توان امریه دریافت نمود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که مراکز دولتی از طریق اعلامیه های رسمی و غیر رسمی امریه می پذیرند. باید توجه داشت که رشته مدرک تحصیلی یکی از مهم ترین موارد پذیرفته شدن امریه در سازمان ها خواهد بود. در این میان از آنجایی که فن آوری اطلاعات و تکنولوژی مربوط به آن بسیار سریع در حرکت و پیشرفت است و فارغ التحصیلان مربوط به این حوزه نباید ۲ سال از این پیشرفت عقب بمانند وزارت ارتباطات نیز اقدام به پذیرش امریه مشمولان خدمت سربازی با تخصص در حوزه ITC کرده است.

امریه وزارت ارتباطات

به تازگی نیزخبر رسیده که امریه پذیری وزارت ارتباطات آغاز شده است.به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هشتمین مرحله فراخوان نیروهای امریه وزارت ارتباطات ازساعت ۹ صبح تاریخ یکشنبه ۲۰ بهمن ماه آغاز و تا ساعت۲۴، ۲۸ همین ماه ادامه دارد.

بر همین اساس، از فارِغ التحصیلان در خوشه های تخصیصی ستاد نیروهای مسلح برای حضور در این فراخوان دعوت می شود.همچنین، تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و پیگیری سامانه مستقر در این سایت با آدرسhttp://amrieh.ict.gov.ir انجام می شود.

در این مرحله جذب نیروی امریه، تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق در سطح تهران و مراکز استان ها و به شکل بومی امکان جذب دارند.لازم به یادآوری است که بر اساس این اطلاعیه در این مرحله از فرآیند امریه زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی شود.

این هشتمین باری است که وزارت اطلاعات از متخصصین حوزه فن آوری اطلاعات امریه می پذیرد. امری خوشحال کننده برای متخصصینی که نمی خواهند در پادگان ها خدمت کنند. یهتر است که این فرصت طلایی را از دست ندهید!

برچسب‌ها : ،،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل