شرایط جشنواره پاییزی کیف پول دیجیتال ایرانسل اعلام شد

با نزدیک شدن به نیمه پاییز، ایرانسل با اعلام شرایط جشنواره پاییزی کیف پول دیجیتال خود، از جوایز شرکت در این جشنواره خبر داده است.

به گزارش داتیکا، جشنواره پاییزی کیف پول دیجیتال، موقعیتی ویژه برای کاربران است که ایرانسل برای این روزهای پاییزی قرن نو و با هدف افزایش تعداد کاربران و تراکنش های کیف پول دیجیتال تدارک دیده است.

بنابر شرایط اعلامی این جشنواره، مشترکان ایرانسل تا آخر آبان ماه فرصت دارند تا با شرکت در این جشنواره پاییزی تنها با شارژ کیف‌پول دیجیتال خود باشماره گیری *6*1# به مبلغ 50 هزار تومان در قرعه کشی یک دستگاه کنسول PS5 شرکت کنند و همچنین با هر بار شارژ کیف پول خود میتوانند تا ۲۵٪ شارژ هدیه شگفت‌انگیز دیجیتال (ویژه استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک)، دریافت کنند و با شارژ حداقل 10 هزار تومانی کیف پول برای اولین بار، ٢ گیگ اینترنت رایگان هدیه بگیرند.

قابل ذکر است، در حالیکه کاربران و مشترکین اپراتورها روز به روز نیازهای جدیدی برای استفاده از خدمات گوناگون ديجيتال احساس می کنند، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، از چندی پیش نقش مؤثری در رواج کیف‌پول دیجیتال و در نتیجه، افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آن ایفا کرده است.

ایرانسلی ها با استفاده از شارژ کیف پول دیجیتال خود، محصولات و خدمات دیجیتال را با سهولت، امنیت و مزایای بیشتری خریداری و فعال‌سازی می کنند و از خدماتی نظیر خرید بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک، خرید از اپلیکیشن های پیشواز ایرانسل، بازیک، دیجیتون و چارخونه و … بهره می برند.

علاوه بر این به‌زودی، امکاناتی مانند خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی لنز، پرداخت قبض تلفن همراه ایرانسل و خرید محتوای سایر اپلیکیشن‌های مفید و مورد نیاز نیز به کیف پول دیجیتال ایرانسل اضافه می‌شود.

غیر از خدماتی که برای مشترکان ایرانسل در نظر گرفته شده است، کسب و کارهای آنلاین هم می‌توانند با اضافه‌کردن محصولات و خدمات متنوع و ارزشمندشان به کیف پول دیجیتال ایرانسل، فرصت مناسبی برای عرضۀ آنها به طیف وسیع مشترکان ایرانسل در بستر دیجیتال داشته باشند.

گفتنی است برای شارژ کیف پول دیجیتال ایرانسل، میتوانید با مراجعه به بخش کیف پول دیجیتال اپلیکیشن ایرانسل من و یا با با شماره گیری کد دستوری #۱*۶*، کیف پول خود را شارژ کنید و از مزایای این جشنواره لذت ببرید!

برچسب‌ها : ،

مطالب مرتبط

آخرین مطالب : اخبار عمومی،خبر ویژه،فناوری اطلاعات

آخرین اخبار

فهرست
خروج از نسخه موبایل